Angel Sound monitor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2013

crish89

Mie89 skriver:

Babyers hjertelyd ligger på ca 140-160 slag pr. minut 

Du er slet ikke i tvivl om det er den, når du først har fundet den ! Det lyder som et tog der kører hurtigt hen over skinnerne - din egen puls er meget langsommere 

VI elsker vores angelsound, og har brugt den mange gange i løbet af graviditeten ! 

Okay bare i orden.. Så har det nok været min egen jeg har hørt, troede bare ikke man kunne hører sin egen op maven

Men kan os være fordi jeg kun er 8+6 nu..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2013

crish89

SDD skriver:

Ja hun fandt min puls nede på maven til højre og så kørte hun videre til venstre og fandt babys henne i venstre side og ja den var meget utydelig, men den var der.
Hun sagde dog også at det ikke var sikkert at vi fandt den når det er så tidligt. Bliv ved med at prøv.
Det har garanteret været baby du har hørt.

Hehe oki det lyder godt det vil jeg prøve igen i morgen..

Anmeld

30. december 2013

crish89

Mie89 skriver:

Babyers hjertelyd ligger på ca 140-160 slag pr. minut 

Du er slet ikke i tvivl om det er den, når du først har fundet den ! Det lyder som et tog der kører hurtigt hen over skinnerne - din egen puls er meget langsommere 

VI elsker vores angelsound, og har brugt den mange gange i løbet af graviditeten ! 

Hvordan fungere det med at sætte den til computeren? Skala man bare sætte de der små cd skiver i pc og så sætte monitoren med optager stikket i pc'en også? Er det med billede eller kun lyd?

Anmeld

30. december 2013

Mie89

crish89 skriver:

Okay bare i orden.. Så har det nok været min egen jeg har hørt, troede bare ikke man kunne hører sin egen op maven

Men kan os være fordi jeg kun er 8+6 nu..

Her fik vi den først da jeg var i 12. uge, og der kunne vi høre det med det samme ! Mener også de skriver på at det først er fra 12.uge at man kan regne med at finde det , så lidt tålmodighed er nok nødvendigt 

Anmeld

30. december 2013

crish89

Mie89 skriver:

Her fik vi den først da jeg var i 12. uge, og der kunne vi høre det med det samme ! Mener også de skriver på at det først er fra 12.uge at man kan regne med at finde det , så lidt tålmodighed er nok nødvendigt 

Okay bare i orden tak for hjælpen, så må jeg hellere have tålmodighed..

Anmeld

31. december 2013

crish89

SDD skriver:

Ja hun fandt min puls nede på maven til højre og så kørte hun videre til venstre og fandt babys henne i venstre side og ja den var meget utydelig, men den var der.
Hun sagde dog også at det ikke var sikkert at vi fandt den når det er så tidligt. Bliv ved med at prøv.
Det har garanteret været baby du har hørt.

Okay bare iorden, så må jeg se om det lykkedes at fange det i morgen

Det kan os være det fordi jeg ikk er langt nok henne..

Anmeld

31. december 2013

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
crish89 skriver:

Ja det kan også være.
Du må væbne dig med tålmodighed.

Anmeld

31. december 2013

sandramor

crish89 skriver:

Jeg havde en i min graviditet... Fik den da jeg var 12 uger henne.. Og der var ca 140 slag i minuttet....
Hvis du kun er 8+3 henne kan du slet ikke høre hjertet i monitoren endnu så du må væbne dig med tålmodighed og vente et par uger endnu....

Anmeld

31. december 2013

crish89

SDD skriver:

Ja det kan også være.
Du må væbne dig med tålmodighed.

Jeps der er ikke andet for

Anmeld

31. december 2013

crish89

sandramor skriver:

Jeg havde en i min graviditet... Fik den da jeg var 12 uger henne.. Og der var ca 140 slag i minuttet....
Hvis du kun er 8+3 henne kan du slet ikke høre hjertet i monitoren endnu så du må væbne dig med tålmodighed og vente et par uger endnu....

Dejlig oki så må jeg nok hellere se om jeg kan vente.. Hehe..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.