Mor og datter alt for rund!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2013

Maja88

Anonym skriver:

hihi vil du have jeg skal danse med ungerne Sjovt nok var jeg lige ved at kigge på DGI's hjemme side Ang zumba. Men hold da op ! det er dyrt. 250 kr for 10 klip!

Nej hun skal selv og dig selv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2013

ano14316

Anonym skriver:

Øv... Vil så gerne gå til firness/ træning med min datter (næsten 10) da både hende og jeg er ved at blive for rund! ... Min datter klager meget og jeg undgår og se mig selv i spejlet. Men lige meget hvilken side jeg er inde på må børn ikke træne med deres mor hvis de er under 15. Har i et godt råd ? Hader og løbe rundt derude. Tror at min datter ville elske yoga eller spinning. Men som det ser ud nu skal hun vente til hun er 15!

Prøv at søg på familie fitness i dit område..

Ellers så noget gymnastik til din datter og noget du gerne vil..

Men det er jo desværre ikke nok at gå til noget én gang om ugen..
Gør jer det til en god vane at gå en tur på en times tid 3 gange om ugen... I får måske endda snakket sammen på en anden måde der kan være meget værdifuld om et par år når din datter bliver teenager :-)

Min erfaring er at går man de der regelmæssige ture så kommer lysten også til at løbe stille og roligt..

Anmeld

29. december 2013

Noneother

Anonym skriver:

Jo... Men jeg vil gerne tilbringe noget tid sammen med hende også da jeg arbejder rigtig meget. Og ikke ser hende så ofte andet end når vi skal lave lektier og sige farvel om morgnen. Ang kost Begynder jeg og lave sunde madpakker når hun begynder i skole igen den 2 januar. Aftensmaden sørger Far for primært..

Det lyder som en god idé med maden, for uden den kommer man ingen vegne.

men mht. Fitness. Tror ikke du finder nogen centre der vil lade hende træne der. Simpelthen fordi at det er for farligt med alt det udstyr vs. hendes alder.
Kommer hun til skade, så må de til lommerne nemlig.

og jeg ved ikke om der er andre ting man som sådan kan gå til sammen. Sådan mor/barn.
Ikke børn i den alder.

Det kunne måske være, hvis i fandt nogle yoga hold og lignende der ikke var tilknyttet fitness centre. Selvom det er langt fra alle byer der har de tilbud i nærheden.

Anmeld

29. december 2013

Heidimed lea

Herhjemme går vi og går gerne i bakker. kan i komme i nærheden af en skov park.

det er sjovt man får motion og får snakket så godt sammen.

vi cykler også sammen

Anmeld

29. december 2013

Wimmie

Anonym skriver:

Øv... Vil så gerne gå til firness/ træning med min datter (næsten 10) da både hende og jeg er ved at blive for rund! ... Min datter klager meget og jeg undgår og se mig selv i spejlet. Men lige meget hvilken side jeg er inde på må børn ikke træne med deres mor hvis de er under 15. Har i et godt råd ? Hader og løbe rundt derude. Tror at min datter ville elske yoga eller spinning. Men som det ser ud nu skal hun vente til hun er 15!

Nogle træningscentre laver dispensation for børn ifølge med voksne, prøv evt. at spørge dem om I kan få lov til at træne sammen dernede...det kan dog godt være at det ikke kan blive på hold, men at I kun kan bruge maskinerne, men det kan også være hyggeligt sammen
Da jeg gik i Fitness World var der flere under 15 med deres forældre - de måtte bare ikke lege på maskinerne eller være dernede alene.

Anmeld

29. december 2013

Kløver

Hvad med cykelrytter sammen og ændring i kosten, i kan bla have noget fælles omkring madlavning og madplan hvilke sunde retter i vil prøve

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.