Mor og datter alt for rund!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.749 visninger
25 svar
10 synes godt om
29. december 2013

Anonym trådstarter

Øv... Vil så gerne gå til firness/ træning med min datter (næsten 10) da både hende og jeg er ved at blive for rund! ... Min datter klager meget og jeg undgår og se mig selv i spejlet. Men lige meget hvilken side jeg er inde på må børn ikke træne med deres mor hvis de er under 15. Har i et godt råd ? Hader og løbe rundt derude. Tror at min datter ville elske yoga eller spinning. Men som det ser ud nu skal hun vente til hun er 15!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2013

De3Guldklumper

Anonym skriver:

Øv... Vil så gerne gå til firness/ træning med min datter (næsten 10) da både hende og jeg er ved at blive for rund! ... Min datter klager meget og jeg undgår og se mig selv i spejlet. Men lige meget hvilken side jeg er inde på må børn ikke træne med deres mor hvis de er under 15. Har i et godt råd ? Hader og løbe rundt derude. Tror at min datter ville elske yoga eller spinning. Men som det ser ud nu skal hun vente til hun er 15!

Køb nogle træningsfilm og træn sammen foran tv´et

Anmeld

29. december 2013

Anonym trådstarter

Pylle3 skriver:

Køb nogle træningsfilm og træn sammen foran tv´et

Det er afprøvet. Der går altid noget galt. Vi skal ud og gå til noget...

Anmeld

29. december 2013

De3Guldklumper

Anonym skriver:

Det er afprøvet. Der går altid noget galt. Vi skal ud og gå til noget...

Så ta i svømmehallen og svøm en masse baner. Svømning er sundt og godt.

I kunne evt. starte eller slutte med en lang travetur i rask tempo.

Anmeld

29. december 2013

Anonym trådstarter

Pylle3 skriver:

Så ta i svømmehallen og svøm en masse baner. Svømning er sundt og godt.

I kunne evt. starte eller slutte med en lang travetur i rask tempo.

Seriøst det er ikke fordi jeg konstant vil sige dig imod men jeg kan ikke svømme

Anmeld

29. december 2013

Karina84

Starte til en sportsgren? Kan godt være at i maaske ikke kan gaa til det sammen, men maaske det kunne være noget for din datter, og evt. kunne det ogsaa faa dig igang med det samme, bare sammen med nogle paa din alder 

Anmeld

29. december 2013

Anonym trådstarter

Karina84 skriver:

Starte til en sportsgren? Kan godt være at i maaske ikke kan gaa til det sammen, men maaske det kunne være noget for din datter, og evt. kunne det ogsaa faa dig igang med det samme, bare sammen med nogle paa din alder 

Jeg vil gerne lave noget sammen med hende. Ellers går hun til svømning en gang om ugen. Hun gik også til kampsport i feler år men blev nød til at stoppe da de flyttede af h.. til. Det er også derfor hun har taget på

Anmeld

29. december 2013

Noneother

De fleste børn taber sig hurtigt ved en simpel kost ændring, da de vokser så meget i den alder. 1cm vokset uden vægtøgning er = med 1 kg. tabt. Stort set.
Så måske i skulle starte med at kigge på det ernæringsmæssige.

men derudover. Tror du ikke at hun ville sætte pris på at starte til en eller anden form for sport med sine venner i stedet?

Anmeld

29. december 2013

Karina84

Anonym skriver:

Jeg vil gerne lave noget sammen med hende. Ellers går hun til svømning en gang om ugen. Hun gik også til kampsport i feler år men blev nød til at stoppe da de flyttede af h.. til. Det er også derfor hun har taget på

Saa bliver det nok lidt svært, hvis ikke i vil starte med at løbe  Hmm... ved ik med badminton eller tennis? Om man kan faa lov til at komme og spille lidt, men saa bliver det nok uden træner.

Anmeld

29. december 2013

De3Guldklumper

Anonym skriver:

Seriøst det er ikke fordi jeg konstant vil sige dig imod men jeg kan ikke svømme

Fair nok

Så tror jeg ikke der er andet for end at i sætter jer ned og bestemmer jer for OM i vil tabe jer og dermed bide i det sure æble - ta beslutningen og så må i gøre det i kan/har mulighed for, da hun ikke må tage med i træningscenter

Løbe, gå, cycle what ever ude i det blå.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.