Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Holm14 skriver: Du er jo anonym, hvis du er med i vores gruppe. Der er heller ikke nogen der skal vide min hemmelig før efter NF. Jeg synes, at du skal være med . Ansøg Sigrid på facebook, så melder hun dig ind. Ingen kan se at du bliver medlem af den gruppe
Du er jo anonym, hvis du er med i vores gruppe. Der er heller ikke nogen der skal vide min hemmelig før efter NF. Jeg synes, at du skal være med . Ansøg Sigrid på facebook, så melder hun dig ind. Ingen kan se at du bliver medlem af den gruppe
hehe i har overtalt mig Ved godt den er hemmelig men kunne jo være at nogle af jer i facebook gruppen kender nogen som jeg kender Men sender lige en ansøgning til Sigrid.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg kan fortælle at vi nu er 8 medlemmer, og at det fungere super godt, hvis der er nogle som gerne vil med
-Sigrid- skriver: Jeg tænkte på om vi skulle lave en facebookgruppe, som så kunne være lidt mere privat end herinde? Her kan alle jo i princippet gå ind og læse, og jeg ville helst kunne snakke om mere private ting (slim, sex, knobber på baby mm) uden at andre kan læse med? Dermed ikke sagt at vi ikke skal være her, men bare ... Ja, et alternativ
Jeg tænkte på om vi skulle lave en facebookgruppe, som så kunne være lidt mere privat end herinde? Her kan alle jo i princippet gå ind og læse, og jeg ville helst kunne snakke om mere private ting (slim, sex, knobber på baby mm) uden at andre kan læse med? Dermed ikke sagt at vi ikke skal være her, men bare ... Ja, et alternativ
Jeg har ansøgt dig og skrevet en besked til dig på Facebook
Hvis der er flere der har lyst til at være med i vores hemmelige og private facebook-gruppe for mødre med termin i august 2014. Så kan I enten skrive til Sigrid eller skrive jeres mail, så I kan blive tilføjet
Jeg har sendt dig en anmodning på fb
Jeg har lige skrevet en besked til dig på fb
Har sendt en venneanmodning til Sigrid, så håber på snart at kunne joine jer på FB
Melder mig også til Facebookgruppen
Kageelsker skriver: Melder mig også til Facebookgruppen
Det tænkte jeg nok Bare skriv/ansøg, så kommer du med
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128