Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så lærte jeg også noget i dag: andet ligger ved siden af indbakken Men der er ikke noget siden '12 :/
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
det er en super god ide og vil rigtig gerne være med efter nf
Silke91 skriver: det er en super god ide og vil rigtig gerne være med efter nf
Det er en lukket gruppe, aka dine venner kan ikke se dig (den er mere privat end her) og du kan selvfølgelig melde dig ud hvis du mister eller ikke har lyst til at være med længere
Har sendt dig en besked på fb, om den er under andet eller almindelig ved jeg ikke
-Sigrid- skriver: Så lærte jeg også noget i dag: andet ligger ved siden af indbakken Men der er ikke noget siden '12 :/
Flot Sigrid, har du prøvet at rulle helt op? - Du ku' jo heller ikke se min besked :b
Jeg har modtaget en besked fra Mie, men ingen andre vi bliver nød til at være venner, ellers kan jeg ikke søge på jer og tilføje
Undskyld det ikke går så stærkt, jeg har problemer
Nu mangler vi altså snart nogle flere gravide i vores lille 4 mands facebook gruppe kom nu piger !!
Mooolly skriver: Nu mangler vi altså snart nogle flere gravide i vores lille 4 mands facebook gruppe kom nu piger !!
Jeg kommer helt sikkert så snart vi har klaret nakkefoldscanningen
Silke91 skriver: Jeg kommer helt sikkert så snart vi har klaret nakkefoldscanningen
Du er jo anonym, hvis du er med i vores gruppe. Der er heller ikke nogen der skal vide min hemmelig før efter NF. Jeg synes, at du skal være med . Ansøg Sigrid på facebook, så melder hun dig ind. Ingen kan se at du bliver medlem af den gruppe
MBaby2014 skriver: Har sendt dig en besked på fb, om den er under andet eller almindelig ved jeg ikke
Jeg synes, at du skal søge om at venskab med Sigrid. Så kan hun melde dig ind i gruppen. Du kan altid annullerer jeres venskab igen Det er en HEMMELIG facebook-gruppe, som INGEN kan se at man er medlem af
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128