Anonym skriver:
Så selvom du ikke ville have overskud til længere besøg, ville du have det okay med en overnatning eller to, så længe de selv stod for maden osv?? 
Jeg er nok lidt en privat person, og forestiller mig at jeg slet ikke har lyst eller overskud til mange gæster når vi lige er kommet hjem fra hospitalet. Er nok bange for at jeg er ødelagt dernede og har ondt og amning vil jeg heller ikke mens andre ser på, samtidig med at vi skal lære den lille at kende, indblanden fra andre osv osv.
Ihh det er irriterende jeg ikke lige ved hvad jeg selv vil.. For normalt er det jo rigtig hyggeligt at have dem på besøg 
Ja det er rigtig hyggeligt med besøg, men nej jeg tror på ingen måde jeg ville kunne overskue et længere besøg. Jeg synes en time var passende med en dags mellemrum. F.eks besøg torsdag også igen lørdag. Men det var jo bare mig. Jeg kunne ikke overskue mere, netop fordi der sker så meget og det er den første. Jeg kunne dårligt gå stå eller sidde efter fødslen sågar mig var besøg kun muligt fordi jeg havde en vidunderlig mand der hjalp mig. Ved godt gæsterne som regel ikk forventer det store når man lige har født, men det stresser alligevel en selv det at de er der.
Så nej, jeg ville nok frabede mig sådan et besøg på en til to overnatninger
Anmeld