Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Maja84 skriver: 1 svinemørbrad deler jeg i ca 4 stykker, skærer på langs og løfter op( ligesom hvis man skar et aflangt flute i stykker og delte så man kan smøre smør på) så får de en tur med kødhammeren og vendes i æg og rasp og steges på panden. Bliver så lækkert
1 svinemørbrad deler jeg i ca 4 stykker, skærer på langs og løfter op( ligesom hvis man skar et aflangt flute i stykker og delte så man kan smøre smør på) så får de en tur med kødhammeren og vendes i æg og rasp og steges på panden. Bliver så lækkert
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
M_V skriver: Det havde jeg i hvert tilfælde ikke selv fundet på. Kunne godt forestille mig det smagte godt, og blev meget mørt. Hvad får i så af tilbehør til?
Det havde jeg i hvert tilfælde ikke selv fundet på. Kunne godt forestille mig det smagte godt, og blev meget mørt. Hvad får i så af tilbehør til?
M_V skriver: Svinemørbrad Skal lave en i aften, men har i en god ret eller ideer til tilberedningen ? Det skal ikke være mørbradgryde, det er det jeg plejer at lave.
Svinemørbrad Skal lave en i aften, men har i en god ret eller ideer til tilberedningen ? Det skal ikke være mørbradgryde, det er det jeg plejer at lave.
vi laver mørbrad bøffer med flødekartofler til og en god blandet salat
Herhjemme laver vi den i ovnen med en "hvidløgs marinade" . Olie og presset hvidløg .. Mmmmmmmmm !! Og så kartoffel både i ovnen og bearnaise eller anden lækker sovs (jeg eeeelsker bearnaise så det er oftes det vi får til) ja og så lidt grønt
C8 skriver: Hvordan vil du tilberede mørbraden?
Hvordan vil du tilberede mørbraden?
MyLove E skriver: Jeg vil skære dem i bøffer.Stege dem på panden sammen med svampe. Rösti i oven.Servers : Rösti, bøf, gorgonzola og slut af med svampe Serve salat til :-D
Jeg vil skære dem i bøffer.Stege dem på panden sammen med svampe. Rösti i oven.Servers : Rösti, bøf, gorgonzola og slut af med svampe Serve salat til :-D
isabellasmor skriver: Herhjemme laver vi den i ovnen med en "hvidløgs marinade" . Olie og presset hvidløg .. Mmmmmmmmm !! Og så kartoffel både i ovnen og bearnaise eller anden lækker sovs (jeg eeeelsker bearnaise så det er oftes det vi får til) ja og så lidt grønt
M_V skriver: Vil tilberede den i ovn
Vil tilberede den i ovn
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128