Hvad kan jeg lave med

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. december 2013

Trekløver(:

Maja84 skriver:

1 svinemørbrad deler jeg i ca 4 stykker, skærer på langs og løfter op( ligesom hvis man skar et aflangt flute i stykker og delte så man kan smøre smør på) så får de en tur med kødhammeren og vendes i æg og rasp og steges på panden. Bliver så lækkert

Det havde jeg i hvert tilfælde ikke selv fundet på. Kunne godt forestille mig det smagte godt, og blev meget mørt. Hvad får i så af tilbehør til?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2013

Kløver

M_V skriver:

Det havde jeg i hvert tilfælde ikke selv fundet på. Kunne godt forestille mig det smagte godt, og blev meget mørt. Hvad får i så af tilbehør til?

Det går godt til næsten alke slags grøntsager og forskellige slags kartofler eller ris

Anmeld

28. december 2013

C8

M_V skriver:

Svinemørbrad Skal lave en i aften, men har i en god ret eller ideer til tilberedningen ? Det skal ikke være mørbradgryde, det er det jeg plejer at lave.

Hvordan vil du tilberede mørbraden?

Anmeld

28. december 2013

MariaKyedDK

M_V skriver:

Svinemørbrad Skal lave en i aften, men har i en god ret eller ideer til tilberedningen ? Det skal ikke være mørbradgryde, det er det jeg plejer at lave.

vi laver mørbrad bøffer med flødekartofler til og en god blandet salat

Anmeld

28. december 2013

isabellasmor

M_V skriver:

Herhjemme laver vi den i ovnen med en "hvidløgs marinade" . Olie og presset hvidløg .. Mmmmmmmmm !! Og så kartoffel både i ovnen og bearnaise eller anden lækker sovs (jeg eeeelsker bearnaise så det er oftes det vi får til) ja og så lidt grønt  

Anmeld

28. december 2013

MyLove E

Jeg vil skære dem i bøffer.

Stege dem på panden sammen med svampe.
Rösti i oven.
Servers : Rösti, bøf, gorgonzola og slut af med svampe

Serve salat til :-D

Anmeld

28. december 2013

Trekløver(:

C8 skriver:

Hvordan vil du tilberede mørbraden?

Vil tilberede den i ovn

Anmeld

28. december 2013

Trekløver(:

MyLove E skriver:

Jeg vil skære dem i bøffer.

Stege dem på panden sammen med svampe.
Rösti i oven.
Servers : Rösti, bøf, gorgonzola og slut af med svampe

Serve salat til :-D

Mums elsker gorgonzola sovs, men har aldrig lavet en selv fra bunden. Nu har jeg fundet på noget at lave af den, men en anden gang skal det prøves.

Anmeld

28. december 2013

Trekløver(:

isabellasmor skriver:

Herhjemme laver vi den i ovnen med en "hvidløgs marinade" . Olie og presset hvidløg .. Mmmmmmmmm !! Og så kartoffel både i ovnen og bearnaise eller anden lækker sovs (jeg eeeelsker bearnaise så det er oftes det vi får til) ja og så lidt grønt  

Det lyder også godt, nu har jeg lavet en chili/hvidløg marinade Og vi skal også have bearnaise til, mums ..

Anmeld

28. december 2013

C8

M_V skriver:

Vil tilberede den i ovn

Mums
Du kan skære den op på langs og fylde den med persille og vikle den ind i snor for at holde på fyldet. Eller skære mørbraden ud til bøffer, stege dem i kort tid på panden og læg dem ind i ovnen hvor de bliver stegt færdigt. I mellem tiden steger du svampe i fedtstoffet, putter fløde i og så har du en champignon sovs

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.