hvad skal jeres baby sove ude i når det bliver kol

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2013

Dididid

1990h skriver:

koldere..

her tænker jeg på hvad dragt har i til dem til barnevognen når vi rammer frysepunktet og eventuelt sne??

gerne send med link...

Kørepose eller flyverdragt fra H&M + hue

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2013

Chris86

1990h skriver:

koldere..

her tænker jeg på hvad dragt har i til dem til barnevognen når vi rammer frysepunktet og eventuelt sne??

gerne send med link...

Lige nu et det fleecedragt, hue og vanter....
Når frosten sætter ind blir det flyverdragten...

Anmeld

27. december 2013

Hullabullabulla

I voksi, kun iført sit tøj, en trøje , hue og uldvanter. Ved ikke hvad jeg skal give ham på når det bliver koldere, men satser på at han nok skal have en ulddragt udover sit tøj

Anmeld

27. december 2013

VIPpigen

Jeg har selv syet dragter til Lilje. Hun er en varm pige, så jeg kunne sammensætte stof som matchede hende... Dragten var lavet i babyfløjl, mellemforet med thinsulat. Som holdte ned til -10 og foret med alm bomuld... Fætter som er en lille frossenpind havde babyfløjl, thinsulate -10 og fleece inderst. Min svigerinde har været lykkelig for sin, og jeg for mine. Vi har november børn, men Lilje sov ikke ude som nyfødt, så både hende og fætter fik først dragterne i en str 80, og senere 92-98

Anmeld

28. december 2013

Clisolka

Jeg giver Oliver en fleecedragt udover sit alm tøj + hue, vanter og små bløde sutsko på. Jeg skal ikke have ham i en flyverdragt, for han er et alt alt for varmt barn til det  Når det bliver koldere har jeg en kørepose som han kan ligge i, den brugte jeg til min ældste som også var/er et meget varmt barn 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.