hvad skal jeres baby sove ude i når det bliver kol

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.473 visninger
24 svar
5 synes godt om
27. december 2013

1990h

koldere..

her tænker jeg på hvad dragt har i til dem til barnevognen når vi rammer frysepunktet og eventuelt sne??

gerne send med link...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2013

2babygirls

1990h skriver:

koldere..

her tænker jeg på hvad dragt har i til dem til barnevognen når vi rammer frysepunktet og eventuelt sne??

gerne send med link...

Som vejret er nu sover Anemone i slee'bee'en med uld vanter og uld hue.

Anmeld

27. december 2013

Sitrani

1990h skriver:

koldere..

gerne send med link...

Jeg puttede min datter i en meget tyk dragt fra ej sikke lej, tror jeg det var.. Den var med hætte og fødder. Indenunder havde hun tykke strømpebukser, uldbody og en bomuldstrøje samt en uld-elefanthue.. Og så lå hun på lammeskind og med sin dyne.. Hun holdt varmen fint  Jeg havde også en uld-dragt med hætte, som hun brugte engang imellem, den var super varm og fin, men kom til at vaske den  På 40 grader, og så blev den liiiige lidt lille....

Anmeld

27. december 2013

Nea85

1990h skriver:

koldere..

gerne send med link...

Kan se at vores døtre er fra samme årstid, min er bare fra 2011
Da det begyndte at være rigtig koldt, havde hun en vatteret dragt fra Ej sikke lej, uld-hue og luffer på og lå i SleeBee-pose.
Da dragten blev for lille, gik vi over til en tynd flyverdragt, og der sov hun ofte bare med sommerdynen i posen for ikke at blive alt, alt for varm.
Her er link til Ej sikke lej-dragten: http://www.dba.dk/heldragt-vatteret-heldragt/id-10 04928232/ (dog brugt - ved ikke om den findes mere)

Sidste år sov hun med uldtrøje og molo fleecedragt i vuggestuen, men senere købte vi en ulddragt fra joha, som jeg syntes hun holdt varmen bedre i.
Link til ulddragten: http://www.babysam.dk/jumpsuit-gra-6

Anmeld

27. december 2013

1990h

Nea85 skriver:

Kan se at vores døtre er fra samme årstid, min er bare fra 2011
Da det begyndte at være rigtig koldt, havde hun en vatteret dragt fra Ej sikke lej, uld-hue og luffer på og lå i SleeBee-pose.
Da dragten blev for lille, gik vi over til en tynd flyverdragt, og der sov hun ofte bare med sommerdynen i posen for ikke at blive alt, alt for varm.
Her er link til Ej sikke lej-dragten: http://www.dba.dk/heldragt-vatteret-heldragt/id-10 04928232/ (dog brugt - ved ikke om den findes mere)

Sidste år sov hun med uldtrøje og molo fleecedragt i vuggestuen, men senere købte vi en ulddragt fra joha, som jeg syntes hun holdt varmen bedre i.
Link til ulddragten: http://www.babysam.dk/jumpsuit-gra-6

tak for links gav du hende uld dragten fra joha uden på almindelig bukser og bluse??

Anmeld

27. december 2013

Nea85

1990h skriver:

tak for links gav du hende uld dragten fra joha uden på almindelig bukser og bluse??

Ja, under begge dragter har hun bare haft almindeligt tøj på

Anmeld

27. december 2013

1990h

Nea85 skriver:

Ja, under begge dragter har hun bare haft almindeligt tøj på

okai tak..

Anmeld

27. december 2013

M (:

1990h skriver:

koldere..

gerne send med link...

Hjalte på 9 mdr sover enten i flyverdragt eller i en ulddragt fra joha. Han har body og strømpebukser under. 

Anmeld

27. december 2013

1990h

M (: skriver:

Hjalte på 9 mdr sover enten i flyverdragt eller i en ulddragt fra joha. Han har body og strømpebukser under. 

sidder også og kigger på de der dragter fra joha nu..når der kommer rigtigt minus grader så har hun nok bare det almindelige tøj under

Anmeld

27. december 2013

lycly

1990h skriver:

koldere..

gerne send med link...

Markus har en ulddragt, hue og vanter på ud over sit almindelig tøj (han har altid 2 lag på, altså body og bluse, strømpebukser og bukser) og det fortsætter jeg med at bruge hele vinteren. Han sover ikke i slee bee

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.