hvad skal jeres baby sove ude i når det bliver kol

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2013

1990h

LuLy skriver:

Markus har en ulddragt, hue og vanter på ud over sit almindelig tøj (han har altid 2 lag på, altså body og bluse, strømpebukser og bukser) og det fortsætter jeg med at bruge hele vinteren. Han sover ikke i slee bee

er du startet på det nu?

når ida sover ude nu har hun bukser på, kortærmet body med enden bluse eller langærmet body uden på. uldhue. fleece trøje og fleece dragt(den fra hummel).og dyne..og hun er indtil da fint varm indtil videre..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2013

Kay

Voksipose, trøje hue og uldvanter :-)

Anmeld

27. december 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Hvis i bruger voksi/sleebee ville jeg bruge en fleecetrøje, elefanthue og vanter. Måske striksokker hvis dit barn ikke er er særlig varmt

Hvis i bruger dyne ville jeg lægge et tæppe på madrassen, en fleecedragt, hue og vanter på barnet og så dyne og overdække.

Anmeld

27. december 2013

lycly

1990h skriver:

er du startet på det nu?

når ida sover ude nu har hun bukser på, kortærmet body med enden bluse eller langærmet body uden på. uldhue. fleece trøje og fleece dragt(den fra hummel).og dyne..og hun er indtil da fint varm indtil videre..

Ja, det har han på nu Måske når det bliver frost at han får en trøje på inden under.

Har hun både fleece trøje og fleecedragt på?

Hvad man skal give dem på når det bliver rigtig koldt afhænger af hvad de har haft på indtil da. Ligesom med os voksne. Hvis man tager sin vinterjakke i brug i efteråret så er den ikke varm nok når vinteren kommer. Sådan fungerer det også med børn

Anmeld

27. december 2013

StudPsyk

1990h skriver:

koldere..

her tænker jeg på hvad dragt har i til dem til barnevognen når vi rammer frysepunktet og eventuelt sne??

gerne send med link...

Han skal sove i SleeBee. Jeg har ikke helt en fornemmelse af hvor varm den er i vinteren, brugte den ikke med Rose, men vi har en lækker ulddragt fra Joha han kan have på inde i den

Anmeld

27. december 2013

M (:

1990h skriver:

sidder også og kigger på de der dragter fra joha nu..når der kommer rigtigt minus grader så har hun nok bare det almindelige tøj under

Ja, sådan bliver det nok også herhjemme. Endnu er det bare for varmt for ham at være fuldt påklædt i dragten. 

Anmeld

27. december 2013

FruJacobsen

Her sover Sofus i ulddragt fra Engel (med ombuk, så man slipper for vanter og tykke strømper). Den er bare super lækker og holder ham godt varm.

Anmeld

27. december 2013

1990h

LuLy skriver:

Ja, det har han på nu Måske når det bliver frost at han får en trøje på inden under.

Har hun både fleece trøje og fleecedragt på?

Hvad man skal give dem på når det bliver rigtig koldt afhænger af hvad de har haft på indtil da. Ligesom med os voksne. Hvis man tager sin vinterjakke i brug i efteråret så er den ikke varm nok når vinteren kommer. Sådan fungerer det også med børn

ja hun har sådan en fleece lynlås trøje som hun har på indenunder en fleece dragt..

Anmeld

27. december 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
1990h skriver:

ja hun har sådan en fleece lynlås trøje som hun har på indenunder en fleece dragt..

Det lyder altså ret voldsomt  Det er jo ikk engang frost endnu. 

Anmeld

27. december 2013

M &.I

1990h skriver:

koldere..

her tænker jeg på hvad dragt har i til dem til barnevognen når vi rammer frysepunktet og eventuelt sne??

gerne send med link...

jeg har tyk sovepose som ligge på klapvogn og varm flyvedragt og så har han fodpose på, han er dække af masse tøj og varm sovepose.  det er jo iskoldt og så tyk hue. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.