Pomp de Lux udsalg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2013

Mamalou

Mor11 skriver:

Du kan da altid købe lidt under udsalgene så du har noget i de størrelser :-D det skal jo nok blive brugt selvom det ikk er lige nu

Det er selvfølgelig rigtig. Jeg har købt forud tidligere, men gør det ikke rigtig mere. Min søn vokser ikke så hurtigt længere, så køber derfor mere af samme størrelse.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2013

M (:

Mamalou skriver:

Det er ærgerligt, at de ikke laver i mindre størrelser. Jeg har også set frem til, at min søn kunne passe det. Jeg er også vild med deres "Emil fra Lønneberg-stil" og så er jeg så tilfreds med prisniveauet - især med 50%

Det gør det bestemt ikke mindre fristende at shoppe, når der er 50% - tvært imod! Og man tør jo ikke vente til der er 75%.. Så er der vel knapt mere tilbage. Synes bare det er lidt skod, at der ikke er udsalg på undertøj/nattøj (særligt fordi det er det bassen mangler).. 

Anmeld

27. december 2013

JulieE

Det gør det bestemt ikke mindre fristende at shoppe, når der er 50% - tvært imod! Og man tør jo ikke vente til der er 75%.. Så er der vel knapt mere tilbage. Synes bare det er lidt skod, at der ikke er udsalg på undertøj/nattøj (særligt fordi det er det bassen mangler).. 

Det er mega træls, der ikke er udsalg på nattøj og undertøj. Min søn på 9 år er vild med deres undertøj, så jeg har bare ventet på der kom udsalg og så... Øv

Anmeld

27. december 2013

M (:

Det er mega træls, der ikke er udsalg på nattøj og undertøj. Min søn på 9 år er vild med deres undertøj, så jeg har bare ventet på der kom udsalg og så... Øv

Forstår ikke helt hvorfor det ikke kommer på tilbud, for ungerne kan jo ikke passe det længere end de andre dele. Men måske det er fordi det ikke er sæsonbestemt (og vigtigt designmæssigt) ligesom hverdagstøj? 

Anmeld

27. december 2013

Laulund87

Jeg er godt nok færdig med at købe Pomp de Lux, synes kvaliteten er så ringe og det er svært at finde noget der er pænt uden det er dødkedeligt, men det er jo bare min mening

Men da jeg købte der havde jeg ikke problemer med at finde noget når der var 75%

Anmeld

27. december 2013

JulieE

M (: skriver:

Forstår ikke helt hvorfor det ikke kommer på tilbud, for ungerne kan jo ikke passe det længere end de andre dele. Men måske det er fordi det ikke er sæsonbestemt (og vigtigt designmæssigt) ligesom hverdagstøj? 

Jeg forstår det heller ikke... De plejer jo at komme med et nyt design med hver kollektion også på undertøj og nattøj. Jeg håber stadig det kommer på udsalg 

Anmeld

27. december 2013

lineog4

Jeg er mere til milk Copenhagen som også går højere op i størrelsen så min datter stadig kan være med (sidste år i år). Men både pompedelux og milk var udsolgt i jeans til min store dreng  og det er det eneste jeg synes om til drenge begge steder - er meget kræsen 

men der er indkøbt hollys bluser næste størrelse til lillemanden. Den store ved jeg ikke om jeg kan få til at gå med dem et år endnu 

Anmeld

27. december 2013

Chri9000

Profilbillede for Chri9000
Nogen der ved hvordan, deres tøj er i størrelsen..??

Spørger fordi min søn lige er kommet op i 134-140 i name it og så har jeg nemlig fundet noget i den str.

Anmeld

27. december 2013

JulieE

Anitsithc skriver:

Nogen der ved hvordan, deres tøj er i størrelsen..??

Spørger fordi min søn lige er kommet op i 134-140 i name it og så har jeg nemlig fundet noget i den str.

De er smalle i livet, men lange i benene  Min søn bruger 134-140 i name it og kan stadig lige præcis passe str 134 fra PDL

Anmeld

27. december 2013

M (:

JulieE skriver:

Jeg forstår det heller ikke... De plejer jo at komme med et nyt design med hver kollektion også på undertøj og nattøj. Jeg håber stadig det kommer på udsalg 

Man kan da håbe! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.