Pomp de Lux udsalg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2013

Wimmie

Mamalou skriver:

Det samme her Jeg lurede siden inden midnat og kunne sagtens mærke, at der var run på efter kl 24

Ja den drillede allerede da jeg skulle gennemføre betalingen 4 minutter over midnat, hehe -men jeg fik da en ordrebekræftelse så jeg regner med at den gik igennem 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2013

Mamalou

Wimmie skriver:

Ja den drillede allerede da jeg skulle gennemføre betalingen 4 minutter over midnat, hehe -men jeg fik da en ordrebekræftelse så jeg regner med at den gik igennem 

Det satser vi på Jeg måtte putte flere ting i kurven flere gange fordi det forsvandt, men det lykkes til sidst

Anmeld

27. december 2013

M (:

Mamalou skriver:

Det er dejligt De har en rigtig fin stil synes jeg, og så er kvaliteten også i orden

Ja, nu hvor Hjalte ENDELIG kan passe det, så er det bare med at få shoppet! Synes det er så fint og lige min stil; er meget til jordfarver og ikke så meget til pang og print. Og så er designet og kvaliteten jo også bare SÅ god!

Anmeld

27. december 2013

Carina:-)

Åh elsker udsalg 

Har brugt knap 6000 i alt på diverse shops ,og nu har alle rollinger fået opdateret garderoben 

Anmeld

27. december 2013

Mamalou

M (: skriver:

Ja, nu hvor Hjalte ENDELIG kan passe det, så er det bare med at få shoppet! Synes det er så fint og lige min stil; er meget til jordfarver og ikke så meget til pang og print. Og så er designet og kvaliteten jo også bare SÅ god!

Det er ærgerligt, at de ikke laver i mindre størrelser. Jeg har også set frem til, at min søn kunne passe det. Jeg er også vild med deres "Emil fra Lønneberg-stil" og så er jeg så tilfreds med prisniveauet - især med 50%

Anmeld

27. december 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Knap 650kr for 3 bukser og 3 trøjer i den næste størrelse! Så dejligt at få lavet et lille lager så vi ikk skal bruge en formue på én gang :-D 

(og tak for tippet!!!)

Anmeld

27. december 2013

Mamalou

Carina:-) skriver:

Åh elsker udsalg 

Har brugt knap 6000 i alt på diverse shops ,og nu har alle rollinger fået opdateret garderoben 

Elsker også udsalg Man bliver så tilfreds når man har fået en masse godt til det halve

Anmeld

27. december 2013

Carina:-)

Mamalou skriver:

Elsker også udsalg Man bliver så tilfreds når man har fået en masse godt til det halve

Ja,det er så overfladisk.

Men hey det feder ikke som chokolade gør 

Anmeld

27. december 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Mamalou skriver:

Det er ærgerligt, at de ikke laver i mindre størrelser. Jeg har også set frem til, at min søn kunne passe det. Jeg er også vild med deres "Emil fra Lønneberg-stil" og så er jeg så tilfreds med prisniveauet - især med 50%

Du kan da altid købe lidt under udsalgene så du har noget i de størrelser :-D det skal jo nok blive brugt selvom det ikk er lige nu

Anmeld

27. december 2013

Mamalou

Mor11 skriver:

Knap 650kr for 3 bukser og 3 trøjer i den næste størrelse! Så dejligt at få lavet et lille lager så vi ikk skal bruge en formue på én gang :-D 

(og tak for tippet!!!)

Velbekomme

Det er nemlig rigtig dejligt at kunne spare lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.