Pomp de Lux udsalg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.827 visninger
39 svar
16 synes godt om
27. december 2013

Mamalou

Jaaaaa det er startet i dag. Jeg har holdt mig vågen fordi det normalvis skal være hurtig, og min søn mangler en del tøj...

Eller ikke mere, for jeg har købt en del:
4 trøjer, 4 skjorter (hverdagsbrug), 5 par bukser og 2 veste til 1250 kr inkl forsendelse

Så et lille tip fra mig til jer

Vh. Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2013

Elbæk

Mamalou skriver:

Jaaaaa det er startet i dag. Jeg har holdt mig vågen fordi det normalvis skal være hurtig, og min søn mangler en del tøj...

4 trøjer, 4 skjorter (hverdagsbrug), 5 par bukser og 2 veste til 1250 kr inkl forsendelse

Vh. Louise

Tusinde tak for påmindelsen! 

Anmeld

27. december 2013

M (:

Mamalou skriver:

Vh. Louise

Så fik vi lige 5 par bukser og en bluse for under 500 kr

Anmeld

27. december 2013

Karina84

Ville ønske de dog bare ville vente lidt, kontoen siger ikke lige ja tak til udsalg lige nu 

Anmeld

27. december 2013

Mum33

Har også lige brugt 1200 elsker deres tøj. God kvalitet og sødt design. Og så kan man faktisk få pænt drengetøj også 

Anmeld

27. december 2013

Mamalou

M (: skriver:

Så fik vi lige 5 par bukser og en bluse for under 500 kr

Det er dejligt De har en rigtig fin stil synes jeg, og så er kvaliteten også i orden

Anmeld

27. december 2013

Wimmie

Mamalou skriver:

Vh. Louise

Fik også lige brugt mine sidste penge, hehe 

Sad og bestilte præcis da klokken blev 24 

Anmeld

27. december 2013

Mamalou

Karina84 skriver:

Ville ønske de dog bare ville vente lidt, kontoen siger ikke lige ja tak til udsalg lige nu 

Jeg vil give dig ret i, at december måske ikke er den måned der er allermest plads til udsalg. Denne måned er dyr nok i forvejen

Anmeld

27. december 2013

Mamalou

Abemor skriver:

Har også lige brugt 1200 elsker deres tøj. God kvalitet og sødt design. Og så kan man faktisk få pænt drengetøj også 

Helt enig. Jeg synes dog bedst om deres pigetøj, men er også godt tilfreds med det jeg fik til min søn

Anmeld

27. december 2013

Mamalou

Wimmie skriver:

Fik også lige brugt mine sidste penge, hehe 

Sad og bestilte præcis da klokken blev 24 

Det samme her Jeg lurede siden inden midnat og kunne sagtens mærke, at der var run på efter kl 24

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.