Test positiv? Hvordan skal jeg forholde mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2013

crish89

Maja84 skriver:

Vil desværre sige den første er ugyldig og nr 2 ser desværre negativ ud, ville nok forhøre ved lægen alligevel hvis din cyklus plejer at være stabil

Den er ik ugyldig, det bare fordi jeg kom til at ridse med neglen på den første streg efter testen var taget..

Men prøver at teste igen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2013

crish89

Cfm8 skriver:

Hvis du ringer til information kan du spørge af, da jeg ikke er helt sikker

Okay det lyder godt.. Det prøver jeg.

Anmeld

27. december 2013

Kløver

crish89 skriver:

Den er ik ugyldig, det bare fordi jeg kom til at ridse med neglen på den første streg efter testen var taget..

Men prøver at teste igen..

Når jeg liggerpå test stregen er den kun delvis og hvis een anden også ser negativ id ville jeg mene du ikke kan spore hcg i din urin. Men du kan jo være en af dem som ikke kan teste før meget sent eller måske slet ikke, så ville uanset snakke med lægen

Anmeld

27. december 2013

crish89

Maja84 skriver:

Når jeg liggerpå test stregen er den kun delvis og hvis een anden også ser negativ id ville jeg mene du ikke kan spore hcg i din urin. Men du kan jo være en af dem som ikke kan teste før meget sent eller måske slet ikke, så ville uanset snakke med lægen

Ja må se om de næste teste er tydeligere..

Anmeld

27. december 2013

lineog4

crish89 skriver:

Jeps de er mere tydelig når der ikke er på iPad eller mobil..
Okay det kan være det er derfor min læge ikke vil lave en test. Jeg tror jeg prøver en clear blue digital test om et par dage, så håber jeg den viser noget. Tror jeg vil bestille tid til lægen efterfølgende. Skal man bare bede om at få lavet en tid til vandre journal? Hvad nu hvis
man så får tid til nakkefolds og det så ik er noget? Det gør ikke noget eller..

Tror hvis testen stadig er svagt positiv, så bestiller jeg tid til tidlig scanning og ser hvad den siger... Tror bare jeg frygter der ikke er noget..

Får man en nakkefoldscanning og man ikke er gravid, ja så sker der jo ikke andet end man ikke er gravid. Dog ville jeg sige med så svage teste ville jeg nok selv tage en mere og hvis den igen var så svag så tale med lægen om du måske ikke er så langt henne som du tror og du måske skal få en tidlig scanning hos en gynækolog. 

Men først ville jeg tage en test og der skulle der gerne komme en streg eller sådan en hvor der står gravid på

Anmeld

27. december 2013

tweety2060

crish89 skriver:

Det lyder godt, det må jeg hellere gøre. Vidste ik man kunne gøre det direkte ??
Hvilken afdeling er det man skal ringe til,

Du skal have en henvisning fra egen læge før du kan få en nakkefoldsscanning på sygehuset... Så vil ikke mene du bare kan få en tid..
Desværre

Anmeld

28. december 2013

crish89

lineog4 skriver:

Får man en nakkefoldscanning og man ikke er gravid, ja så sker der jo ikke andet end man ikke er gravid. Dog ville jeg sige med så svage teste ville jeg nok selv tage en mere og hvis den igen var så svag så tale med lægen om du måske ikke er så langt henne som du tror og du måske skal få en tidlig scanning hos en gynækolog. 

Men først ville jeg tage en test og der skulle der gerne komme en streg eller sådan en hvor der står gravid på

Okay.. Jeps det prøver jeg lige først og så ser hvad den siger. Mange tak for alt hjælpen, så håber jeg at det snart lykkedes at se noget på en test

Anmeld

28. december 2013

crish89

tweety2060 skriver:

Du skal have en henvisning fra egen læge før du kan få en nakkefoldsscanning på sygehuset... Så vil ikke mene du bare kan få en tid..
Desværre

Okay jeg må se på det.. ??

Anmeld

29. december 2013

crish89

Hmm
Ret frustreret nu. Ved ik hvad jeg skal tro ;( i morges var testene negative, efter de har vært svagt positive i næsten 4 uger nu.. Sygehuset mener det kan være fordi jeg er for langt henne til at hcg kan måles længere og at det falder omkring uge 9-10.. Men synes stadig det svært at finde ud af om jeg skal tro på der er noget..

Anmeld

29. december 2013

tweety2060

crish89 skriver:

Hmm
Ret frustreret nu. Ved ik hvad jeg skal tro ;( i morges var testene negative, efter de har vært svagt positive i næsten 4 uger nu.. Sygehuset mener det kan være fordi jeg er for langt henne til at hcg kan måles længere og at det falder omkring uge 9-10.. Men synes stadig det svært at finde ud af om jeg skal tro på der er noget..

SÅ må du jo bede din læge om at tage en blodprøve så du kan da vished! Eller finde et sted hvor du kan betale dig fra en scanning!
Du skylder da dig selv og en evt. Baby at vide hvordan 'landet ligger'.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.