Test positiv? Hvordan skal jeg forholde mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. december 2013

crish89

crish89 skriver:

Dejligt ?? mange tak..
Den hed baby's beat.. Men ved ik hvor sikker den er

Hov skulle ik være spørgsmålstegn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2013

Kamulla

crish89 skriver:

Dejligt ?? mange tak..
Den hed baby's beat.. Men ved ik hvor sikker den er

overhovedet ikke sikker, for en læge eller jordemoder vil slet ikke kunne høre babys hjerteslag endnu.. jeg kan ane 2 streger på de 2 øverste.. men jeg var omtrent ligeså langt som dig og mine tests var lige så svage.. har idag en dreng på snart 6 år XXX for dig

Anmeld

26. december 2013

crish89

Kamulla skriver:

overhovedet ikke sikker, for en læge eller jordemoder vil slet ikke kunne høre babys hjerteslag endnu.. jeg kan ane 2 streger på de 2 øverste.. men jeg var omtrent ligeså langt som dig og mine tests var lige så svage.. har idag en dreng på snart 6 år XXX for dig

Okay. Har os læst det først er fra uge 12 man rigtig kan hører det
Dejligt, du os kan se stregerne. Så der et lille håb endnu, når dine streger også var lige så svage.. Jeg venter med lidt tålmodighed, selvom det ind imellem kan være svært

Anmeld

26. december 2013

Snevejr84

Jeg kan desværre ikke se noget, men prøv med en scanning Og jeg tror det er din egen puls du har fundet. Babyens puls er hurtigere og meget svært at finde med de apps.

Anmeld

27. december 2013

crish89

Snevejr84 skriver:

Jeg kan desværre ikke se noget, men prøv med en scanning Og jeg tror det er din egen puls du har fundet. Babyens puls er hurtigere og meget svært at finde med de apps.

Okay. Det siges bare at ens egen puls er omkring 80 slag pr minut og en baby er på 130-160 slag pr minut..
Men må prøve med scanning

Anmeld

27. december 2013

lineog4

Ikke for at tage modet fra dig men den gratis udgave at babys beat til iPhone målte at mit køkkenbord havde et pulsslag på 127 og i min mave hvor der ingen baby bor var pulsslaget 169...

Men jeg kan se streger på de nederste test, men dog ikke på de øverste. Håber virkelig for dig at den er det.

Pøj pøj

Anmeld

27. december 2013

crish89

lineog4 skriver:

Ikke for at tage modet fra dig men den gratis udgave at babys beat til iPhone målte at mit køkkenbord havde et pulsslag på 127 og i min mave hvor der ingen baby bor var pulsslaget 169...

Men jeg kan se streger på de nederste test, men dog ikke på de øverste. Håber virkelig for dig at den er det.

Pøj pøj

Hehe mærkelig apps.. Tænkte nok det var fusk, prøvede her til morgen på min arm der sagde den os 200

Tak, dejligt du kan se steger.
Har du erfaring med den der angel sounds hjertelyds monitor?

Anmeld

27. december 2013

lineog4

crish89 skriver:

Hehe mærkelig apps.. Tænkte nok det var fusk, prøvede her til morgen på min arm der sagde den os 200

Nej desværre aldrig brugt noget da jeg var gravid - blev bare nysgerrig da jeg læste dit indlæg.

Tror man må sætte sin lid først til test og ellers en scanning. 

Anmeld

27. december 2013

isabellasmor

crish89 skriver:

Jeg har erfarring med den, angelsound, den blev brugt meget flittigt da jeg ventede vores datter. fik den omkring uge 10 og kunne finde hjertelyden med det samme. 

skal have fat i en ny nu her, så er på stærkt udkig efter en, synes dog ikke der er mange steder hvor de sælger den  

Anmeld

27. december 2013

crish89

lineog4 skriver:

Nej desværre aldrig brugt noget da jeg var gravid - blev bare nysgerrig da jeg læste dit indlæg.

Tror man må sætte sin lid først til test og ellers en scanning. 

Okay helt i orden..
Det os helt okay, det bare dejligt når folk kommer med lidt gode råd og tips..

Prøver med ny test om et par dage og ellers en scanning..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.