Thea vil ha rød kjole på juleaften, men har ingen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. december 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
Carina:-) skriver:

Hurra for Bilka.

Den har også tit reddet vores dag 

Hurra Hurra Hurra for Bilka! 

Men hold da op der var endelig mange mennesker derude!! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. december 2013

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis

Lige her inden sengetid i dag, melder thea på 5 år ud, at i morgen ( juleaften ) vil hun gerne at vi ligger alle hendes kjoler frem, så hun ka vælge hvilken en hun gerne vil ha på juleaften. Og den ska altså helst være rød!!

Her kommer problemet så... Thea har ingen røde kjoler! Faktisk så har hun kun 2 kjoler, fordi hun ALDRIG gider gå med kjole.

Jeg forslår så hende at hun jo ku tage sine nye kjole på, som hun købte til sin fødselsdag.

Hun kigger på mig som om jeg er blevet helt tosset, hvorefter hun udbryder " JAMMEN MORA DEN KJOLE ER JO LIGESOM EN FØDSELSDAGS KJOLE! DEN ER SLET IK SOM EN JULEKJOLE. EN JULEKJOLE ER JO RØD! OG MIN KJOLE ER JO BLÅ! 

Hummm ja hva gør man så lige ved det problem kl 20 lillejuleaften? Jeg ringede til en veninde, men hun havde desvære ik en rød kjole thea ku låne.

Så måtte jeg jo en tur i Bilka, hvor de heldigvis havde tilbud på røde julekjoler til 50 kr, så nu har Nissen pakkede hele 2 forskellige røde kjoler ind, og puttet i hendes julesokke, så hun har noget at vælge i mellem. Men puha var da lige ved at få sved på panden, for tænk ik at ha en fin rød kjole, når man er 5 år....  Vh stine

Hvor fint! Dejligt at hun blev glad  Du er da en fantastisk mor!

ville ønske jeg kunne skaffe en hest i dag, men den er værre 

Da min dreng på 2,5 år stod på i morges, løb han rundt og ledte efter noget og kaldte "jiha jiha" (hest)

jeg spurgte ham hvad han dog ledte efter, han var nærmest ved at græde over han ikke kunne finde den jiha.

han sagde så "jiha sove, mig sovet jiha julehaf, julemand"

Jiha = hest

julehaf = juleaften

julemand = julegave

han har altså drømt at han fik en hest i julegave, juleaften. Som han åbenbart godt kunne huske at vi skulle holde i dag

Anmeld

24. december 2013

StineW79

sommerbarn<3 skriver:

Da min dreng på 2,5 år stod på i morges, løb han rundt og ledte efter noget og kaldte "jiha jiha" (hest)

jeg spurgte ham hvad han dog ledte efter, han var nærmest ved at græde over han ikke kunne finde den jiha.

Jiha = hest

julehaf = juleaften

julemand = julegave

han har altså drømt at han fik en hest i julegave, juleaften. Som han åbenbart godt kunne huske at vi skulle holde i dag

Uha ja den bliver godt nok svær, den med hesten!! Vildt at han ka huske alt det han har drømt!! Vh stine

Anmeld

24. december 2013

Mother-love

Jiha = hest

julehaf = juleaften

julemand = julegave

Hahaha hvor kært  Og så lyder det som om han har et fantastisk sprog ligesom min datter hahah

Anmeld

24. december 2013

Mother-love

Hvor er hun kær. Og hvor er du en fantastisk mor. Hvad gør man ikke for sine børn

Anmeld

24. december 2013

StineW79

her kom et billede af kjole, som hun valgte. 50 kr godt givet ud!! Vh stine

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. december 2013

StineW79

Havanagila skriver:

Hvor er hun kær. Og hvor er du en fantastisk mor. Hvad gør man ikke for sine børn

Hun er så kær og fin i sin røde kjole! Dejlig unge! Vh stine

Anmeld

24. december 2013

FrkZier

StineW79 skriver:

Lige her inden sengetid i dag, melder thea på 5 år ud, at i morgen ( juleaften ) vil hun gerne at vi ligger alle hendes kjoler frem, så hun ka vælge hvilken en hun gerne vil ha på juleaften. Og den ska altså helst være rød!!

Her kommer problemet så... Thea har ingen røde kjoler! Faktisk så har hun kun 2 kjoler, fordi hun ALDRIG gider gå med kjole.

Jeg forslår så hende at hun jo ku tage sine nye kjole på, som hun købte til sin fødselsdag.

Hun kigger på mig som om jeg er blevet helt tosset, hvorefter hun udbryder " JAMMEN MORA DEN KJOLE ER JO LIGESOM EN FØDSELSDAGS KJOLE! DEN ER SLET IK SOM EN JULEKJOLE. EN JULEKJOLE ER JO RØD! OG MIN KJOLE ER JO BLÅ! 

Hummm ja hva gør man så lige ved det problem kl 20 lillejuleaften? Jeg ringede til en veninde, men hun havde desvære ik en rød kjole thea ku låne.

Så måtte jeg jo en tur i Bilka, hvor de heldigvis havde tilbud på røde julekjoler til 50 kr, så nu har Nissen pakkede hele 2 forskellige røde kjoler ind, og puttet i hendes julesokke, så hun har noget at vælge i mellem. Men puha var da lige ved at få sved på panden, for tænk ik at ha en fin rød kjole, når man er 5 år....  Vh stine

hahah ja der havde sguda været KRISE hvis ikke hun kunne få en rød kjole på! det kender vi alle vel

håber hun kunne bruge dem du så sødt havde købt (eller når nej.. nissen!)

Anmeld

24. december 2013

StineW79

FrkZier skriver:

hahah ja der havde sguda været KRISE hvis ikke hun kunne få en rød kjole på! det kender vi alle vel

håber hun kunne bruge dem du så sødt havde købt (eller når nej.. nissen!)

Ja han blev bare helt vildt glad, så det var panikken værd, at tage i Bilka kl 21 vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.