Thea vil ha rød kjole på juleaften, men har ingen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.804 visninger
28 svar
71 synes godt om
23. december 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Lige her inden sengetid i dag, melder thea på 5 år ud, at i morgen ( juleaften ) vil hun gerne at vi ligger alle hendes kjoler frem, så hun ka vælge hvilken en hun gerne vil ha på juleaften. Og den ska altså helst være rød!!

Her kommer problemet så... Thea har ingen røde kjoler! Faktisk så har hun kun 2 kjoler, fordi hun ALDRIG gider gå med kjole.

Jeg forslår så hende at hun jo ku tage sine nye kjole på, som hun købte til sin fødselsdag.

Hun kigger på mig som om jeg er blevet helt tosset, hvorefter hun udbryder " JAMMEN MORA DEN KJOLE ER JO LIGESOM EN FØDSELSDAGS KJOLE! DEN ER SLET IK SOM EN JULEKJOLE. EN JULEKJOLE ER JO RØD! OG MIN KJOLE ER JO BLÅ! 

Hummm ja hva gør man så lige ved det problem kl 20 lillejuleaften? Jeg ringede til en veninde, men hun havde desvære ik en rød kjole thea ku låne.

Så måtte jeg jo en tur i Bilka, hvor de heldigvis havde tilbud på røde julekjoler til 50 kr, så nu har Nissen pakkede hele 2 forskellige røde kjoler ind, og puttet i hendes julesokke, så hun har noget at vælge i mellem. Men puha var da lige ved at få sved på panden, for tænk ik at ha en fin rød kjole, når man er 5 år....  Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2013

MorTilEn2013Dreng

StineW79 skriver:

Lige her inden sengetid i dag, melder thea på 5 år ud, at i morgen ( juleaften ) vil hun gerne at vi ligger alle hendes kjoler frem, så hun ka vælge hvilken en hun gerne vil ha på juleaften. Og den ska altså helst være rød!!

Her kommer problemet så... Thea har ingen røde kjoler! Faktisk så har hun kun 2 kjoler, fordi hun ALDRIG gider gå med kjole.

Jeg forslår så hende at hun jo ku tage sine nye kjole på, som hun købte til sin fødselsdag.

Hun kigger på mig som om jeg er blevet helt tosset, hvorefter hun udbryder " JAMMEN MORA DEN KJOLE ER JO LIGESOM EN FØDSELSDAGS KJOLE! DEN ER SLET IK SOM EN JULEKJOLE. EN JULEKJOLE ER JO RØD! OG MIN KJOLE ER JO BLÅ! 

Hummm ja hva gør man så lige ved det problem kl 20 lillejuleaften? Jeg ringede til en veninde, men hun havde desvære ik en rød kjole thea ku låne.

Så måtte jeg jo en tur i Bilka, hvor de heldigvis havde tilbud på røde julekjoler til 50 kr, så nu har Nissen pakkede hele 2 forskellige røde kjoler ind, og puttet i hendes julesokke, så hun har noget at vælge i mellem. Men puha var da lige ved at få sved på panden, for tænk ik at ha en fin rød kjole, når man er 5 år....  Vh stine

Ja det havde været forfærdeligt
Længe leve for bilka har længe åben

Anmeld

23. december 2013

cwl

Hvad man ikke gør for de små pus og lidt jule fred...

Anmeld

23. december 2013

Elbæk

StineW79 skriver:

Ja, man kan da i hvert fald ikke have sin fødselsdagskjole på juleaften, og slet ikke hvis den ikke er rød! 

Hvor er hun bare sød! Så var det godt at "nissemor" var hurtig på dupperne, så hun kan være super smart i en rød kjole juleaften!

Glædelig jul til jer! 

Anmeld

23. december 2013

Pigent

StineW79 skriver:

Godt du fandt nogle kjoler

Vil du vise billeder af dem når hun har pakket dem ud?

Anmeld

23. december 2013

StineW79

MiichellaMalou skriver:

Ja det havde været forfærdeligt
Længe leve for bilka har længe åben

Ja og helt ærlig hvilken pige på 5 år, har kun 2 kjoler altså?!

Længe leve Bilka! Vh stine

Anmeld

23. december 2013

jydeinden

haha hvor er hun da bare sød! selvfølelig dur en fødselsdags kjole da ikke, hvad tænkte du da på mor 

glædelig jul og store smil herfra

Anmeld

23. december 2013

StineW79

cwl skriver:

Hvad man ikke gør for de små pus og lidt jule fred...

Normalt er hun heldigvis slet ik "kræsen" med tøj, og plager aldrig, men lige her til aften ku jeg mærke at hun lige blev lidt ked af, at hun faktisk ik ku få en rød kjole på juleaften, så tænkte at jeg heller måtte gi det et forsøg. Tosset unge vh stine

Anmeld

23. december 2013

StineW79

Elbæk skriver:

Ja, man kan da i hvert fald ikke have sin fødselsdagskjole på juleaften, og slet ikke hvis den ikke er rød! 

Hvor er hun bare sød! Så var det godt at "nissemor" var hurtig på dupperne, så hun kan være super smart i en rød kjole juleaften!

Glædelig jul til jer! 

Ja hun var total sød! Og normal gider hun slet ik kjoler, men ku høre at lige i morgen der betød den røde kjole lige noget! Vh stine

Anmeld

23. december 2013

StineW79

Pigent skriver:

Godt du fandt nogle kjoler

Vil du vise billeder af dem når hun har pakket dem ud?

Det er bare sådan 2 i velure, som er magen til hinanden, bare i forskellige farver rød, men vil gerne ligger billeder ind, når der bliver tid! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.