Lige her inden sengetid i dag, melder thea på 5 år ud, at i morgen ( juleaften ) vil hun gerne at vi ligger alle hendes kjoler frem, så hun ka vælge hvilken en hun gerne vil ha på juleaften. Og den ska altså helst være rød!!
Her kommer problemet så... Thea har ingen røde kjoler! Faktisk så har hun kun 2 kjoler, fordi hun ALDRIG gider gå med kjole.
Jeg forslår så hende at hun jo ku tage sine nye kjole på, som hun købte til sin fødselsdag.
Hun kigger på mig som om jeg er blevet helt tosset, hvorefter hun udbryder " JAMMEN MORA DEN KJOLE ER JO LIGESOM EN FØDSELSDAGS KJOLE! DEN ER SLET IK SOM EN JULEKJOLE. EN JULEKJOLE ER JO RØD! OG MIN KJOLE ER JO BLÅ!
Hummm ja hva gør man så lige ved det problem kl 20 lillejuleaften? Jeg ringede til en veninde, men hun havde desvære ik en rød kjole thea ku låne.
Så måtte jeg jo en tur i Bilka, hvor de heldigvis havde tilbud på røde julekjoler til 50 kr, så nu har Nissen pakkede hele 2 forskellige røde kjoler ind, og puttet i hendes julesokke, så hun har noget at vælge i mellem. Men puha var da lige ved at få sved på panden, for tænk ik at ha en fin rød kjole, når man er 5 år.... Vh stine
Anmeld