Thea vil ha rød kjole på juleaften, men har ingen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
jydeinden skriver:

haha hvor er hun da bare sød! selvfølelig dur en fødselsdags kjole da ikke, hvad tænkte du da på mor 

glædelig jul og store smil herfra

Ja helt ærlig MORA hva tænker du lige på?? Hun syntes virklig jeg var blevet helt tosset! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2013

jydeinden

StineW79 skriver:

Ja helt ærlig MORA hva tænker du lige på?? Hun syntes virklig jeg var blevet helt tosset! Vh stine

hihi børn er så kære i den alder.. de kan virkeligt få smil på læben hos deres forældre og dem der er i nærheden

Anmeld

23. december 2013

MyLove E

StineW79 skriver:

Lige her inden sengetid i dag, melder thea på 5 år ud, at i morgen ( juleaften ) vil hun gerne at vi ligger alle hendes kjoler frem, så hun ka vælge hvilken en hun gerne vil ha på juleaften. Og den ska altså helst være rød!!

Her kommer problemet så... Thea har ingen røde kjoler! Faktisk så har hun kun 2 kjoler, fordi hun ALDRIG gider gå med kjole.

Jeg forslår så hende at hun jo ku tage sine nye kjole på, som hun købte til sin fødselsdag.

Hun kigger på mig som om jeg er blevet helt tosset, hvorefter hun udbryder " JAMMEN MORA DEN KJOLE ER JO LIGESOM EN FØDSELSDAGS KJOLE! DEN ER SLET IK SOM EN JULEKJOLE. EN JULEKJOLE ER JO RØD! OG MIN KJOLE ER JO BLÅ! 

Hummm ja hva gør man så lige ved det problem kl 20 lillejuleaften? Jeg ringede til en veninde, men hun havde desvære ik en rød kjole thea ku låne.

Så måtte jeg jo en tur i Bilka, hvor de heldigvis havde tilbud på røde julekjoler til 50 kr, så nu har Nissen pakkede hele 2 forskellige røde kjoler ind, og puttet i hendes julesokke, så hun har noget at vælge i mellem. Men puha var da lige ved at få sved på panden, for tænk ik at ha en fin rød kjole, når man er 5 år....  Vh stine

Det er et ægte juleeventyr

Gad godt være en flue på væggen i morgen tidlig :-D

Anmeld

23. december 2013

Marts<3

Syntes det er meget sødt og overskudsagtig af dig og tag i Bilka og finde en kjole til hende... 

så blir hun rigtig glad juleaften��

Anmeld

24. december 2013

Laulund87

Hvor er hun bare sød og hvor er du en fantastisk mor

Anmeld

24. december 2013

Carina:-)

Hurra for Bilka.

Den har også tit reddet vores dag 

Anmeld

24. december 2013

StineW79

jydeinden skriver:

hihi børn er så kære i den alder.. de kan virkeligt få smil på læben hos deres forældre og dem der er i nærheden

Ja elsker den alder! Hun er bare en dejlig lille tosse! Vh stine

Anmeld

24. december 2013

StineW79

MyLove E skriver:

Det er et ægte juleeventyr

Gad godt være en flue på væggen i morgen tidlig :-D

Hun blev også bare helt vildt glad!! X

Anmeld

24. december 2013

StineW79

Marts<3 skriver:

Syntes det er meget sødt og overskudsagtig af dig og tag i Bilka og finde en kjole til hende... 

så blir hun rigtig glad juleaften��

Hé Hé kærseten syntes vist nærmer at jeg var lidt tosset!! Vh stine

Anmeld

24. december 2013

StineW79

Laulund87 skriver:

Hvor er hun bare sød og hvor er du en fantastisk mor

Hun er nemlig bare sød! Og hun blev godt nok bare glad her til morgen! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.