Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nu bliver der jo ædegilde i morgen og på torsdag, så i dag skal vi have noget så u-julet som sprød salat med æg og rejer og bruchetta til
rugbrød og æg så er vi klar til i morgen..
Gullasch
/ Taco78
Som barn fik vi en overgang hamburgerryg med spinat eller grønlangkål men da jeg bkev lidt ældre begyndte vi at spise grøntsagssuppe. Det var en tradition jeg tog med i mit voksenliv. Er rart med noget let og sundt inden al julemaden. I år har vi dog spist spejlæg med bacon, gnavegrønt og baked beans..
Maja_4000 skriver: Altså idag? Da jeg boede hjemme fik vi ALTID risengrød (og det skal de gamle også have idag ) .. Men jeg kan ikke fordrage det :/ derfor har vi ikke nogen rigtig tradition herhjemme .. Sidste år tror jeg at vi hentede pizzaer hehe
Altså idag? Da jeg boede hjemme fik vi ALTID risengrød (og det skal de gamle også have idag ) .. Men jeg kan ikke fordrage det :/ derfor har vi ikke nogen rigtig tradition herhjemme .. Sidste år tror jeg at vi hentede pizzaer hehe
Vi har fået ovenstegt kylling, med brun sovs, ris, hjemmesyltet agurker og gnave grønt!
Vi ska nemlig ha tarteletter til frokost i morgen, inden kirke! Vh stine
Risengrød
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128