Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Maja_4000 skriver: Altså idag? Da jeg boede hjemme fik vi ALTID risengrød (og det skal de gamle også have idag ) .. Men jeg kan ikke fordrage det :/ derfor har vi ikke nogen rigtig tradition herhjemme .. Sidste år tror jeg at vi hentede pizzaer hehe
Altså idag? Da jeg boede hjemme fik vi ALTID risengrød (og det skal de gamle også have idag ) .. Men jeg kan ikke fordrage det :/ derfor har vi ikke nogen rigtig tradition herhjemme .. Sidste år tror jeg at vi hentede pizzaer hehe
Vi har kærestens børn hvert andet år til lillejuleaften, så vi får lækker mad idag. Skal have oksemørbrad med diverse tilbehør. Det år vi ikke har dem, der får vi ikke noget særligt.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
I min familie spiser man altid tarteletter, medister og frikadeller med tilbehør, men i år spiser vi lasagnerester med salat fra igår, jeg er igang med et større vægttab så alt det fede mad kan jeg ikke bruge. ;-)
vi skal have risengrød så der er til ris a la mande imorgen
Vi har ikke rigtigt nogle traditioner for i dag, så det bliver resterne fra i går Pasta og kødsovs
Vi har ingen fast traditioner . Iår er vi inviteret i byen og spise . Så vil nye 2 dage uden at stå i køkkenet . Samt julefrokost de kommende dage
Wraps á la ting i køleskabet.
Totalt juleagtigt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128