Hvad spiser I lillejuleaften?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2013

Noahmor

Maja_4000 skriver:

Altså idag?

Da jeg boede hjemme fik vi ALTID risengrød (og det skal de gamle også have idag ) .. Men jeg kan ikke fordrage det :/ derfor har vi ikke nogen rigtig tradition herhjemme .. Sidste år tror jeg at vi hentede pizzaer hehe

Vi har kærestens børn hvert andet år til lillejuleaften, så vi får lækker mad idag. Skal have oksemørbrad med diverse tilbehør. Det år vi ikke har dem, der får vi ikke noget særligt. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2013

Nemesis

har kogt risengrød til ris a la manden i morgen..men da vi er 5 ville jeg skulle koge en hel suppegryde fuld or at der både er nok til aftensmand og i morgen..

Så i dag skal vi have madpandekager med salat og kødsovs (en rest chili con carne)

Anmeld

23. december 2013

EnSødMor

Maja_4000 skriver:

Altså idag?

Da jeg boede hjemme fik vi ALTID risengrød (og det skal de gamle også have idag ) .. Men jeg kan ikke fordrage det :/ derfor har vi ikke nogen rigtig tradition herhjemme .. Sidste år tror jeg at vi hentede pizzaer hehe

I min familie spiser man altid tarteletter, medister og frikadeller med tilbehør, men i år spiser vi lasagnerester med salat fra igår, jeg er igang med et større vægttab så alt det fede mad kan jeg ikke bruge. ;-) 

Anmeld

23. december 2013

B&J

vi skal have risengrød så der er til ris a la mande imorgen

Anmeld

23. december 2013

Clisolka

Maja_4000 skriver:

Altså idag?

Vi har ikke rigtigt nogle traditioner for i dag, så det bliver resterne fra i går  Pasta og kødsovs 

Anmeld

23. december 2013

bøllen

Vi har ingen fast traditioner . Iår er vi inviteret i byen og spise . Så vil nye 2 dage uden at stå i køkkenet . Samt julefrokost de kommende dage 

Anmeld

23. december 2013

Milas14

Her skal vi ha noget risret og flutes Jeg har sat min kæreste igang med at lave mad)

Anmeld

23. december 2013

Sander&Vitus-Mor

Maja_4000 skriver:

Altså idag?

Lasagne - som er fra igår :-)

Anmeld

23. december 2013

LilleSmølf

Wraps á la ting i køleskabet.

Totalt juleagtigt

Anmeld

23. december 2013

Team Putte

Maja_4000 skriver:

Altså idag?

vi har fået risengrød det får vi hvert år det er nemt når vi alligevel skal koge til ris a la mande i morgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.