Hvad spiser I lillejuleaften?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.502 visninger
42 svar
9 synes godt om
23. december 2013

Maja_4000

Altså idag?

Da jeg boede hjemme fik vi ALTID risengrød (og det skal de gamle også have idag ) .. Men jeg kan ikke fordrage det :/ derfor har vi ikke nogen rigtig tradition herhjemme .. Sidste år tror jeg at vi hentede pizzaer hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2013

Valle81

Noget nemt, men ikke risengrød:-) vi skal have hjemmelavede Burgers:-)

Anmeld

23. december 2013

Masig

Maja_4000 skriver:

Altså idag?

Da jeg boede hjemme fik vi ALTID risengrød (og det skal de gamle også have idag ) .. Men jeg kan ikke fordrage det :/ derfor har vi ikke nogen rigtig tradition herhjemme .. Sidste år tror jeg at vi hentede pizzaer hehe

Vi sskal have "alt godt fra køleskabet" 

Vi er jo ikke hjemme de næste mange dage, så vi skal bare have tømt ud i køleskabet og have spist alle resterne... Så det bliver vist nogle salat rester, nogle flødekartofler og nogle pølser eller noget kylling... Vi har ingen tradition med noget specielt, det skal bare være nemt og simpelt, så vi kan slappe af og komme tidligt i seng og være klar til i morgen  

Anmeld

23. december 2013

liten-mamma

Maja_4000 skriver:

Altså idag?

Vi skal bare ha rester fra igår og så havregrynskugler til dessert

Anmeld

23. december 2013

StineC

Lasagne fra igår ;-)

Anmeld

23. december 2013

AnthonsMor

Maja_4000 skriver:

Altså idag?

Jeg er alene til aftensmad i dag, så jeg spiser stegeben!

Anthon holder jul hos sin far og farmor i dag

Anmeld

23. december 2013

Stumpen

Hjemme fik vi altid risengrød, så der kunne stilles noget ud til julemanden og denne tradition bliver ført videre her i huset, så om lidt går jeg ud og laver risengrød 

Anmeld

23. december 2013

2babygirls

Maja_4000 skriver:

Altså idag?

Idag skal vi have take out og fejre at jeg har fået arbejde, yay!!!

Vi har ikke rigtig en tradition, da vi enten rejser mod syg eller mod vest i julen

Anmeld

23. december 2013

lycly

Maja_4000 skriver:

Altså idag?

Mine forældre har også altid lavet risengrød, mest for at min mor kunne bruge resterne til ris a la mande dagen efter
Det var også planen at jeg ville lave risengrød i aften men halvdelen af os er ramt af roskildesyge, så vi springer nok aftensmaden over i dag

Anmeld

23. december 2013

lineog4

Risengrød der skal jo både være til risalamande og nissen så det kan blive jul :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.