Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Altså idag? Da jeg boede hjemme fik vi ALTID risengrød (og det skal de gamle også have idag ) .. Men jeg kan ikke fordrage det :/ derfor har vi ikke nogen rigtig tradition herhjemme .. Sidste år tror jeg at vi hentede pizzaer hehe
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Noget nemt, men ikke risengrød:-) vi skal have hjemmelavede Burgers:-)
Maja_4000 skriver: Altså idag? Da jeg boede hjemme fik vi ALTID risengrød (og det skal de gamle også have idag ) .. Men jeg kan ikke fordrage det :/ derfor har vi ikke nogen rigtig tradition herhjemme .. Sidste år tror jeg at vi hentede pizzaer hehe
Vi sskal have "alt godt fra køleskabet"
Vi er jo ikke hjemme de næste mange dage, så vi skal bare have tømt ud i køleskabet og have spist alle resterne... Så det bliver vist nogle salat rester, nogle flødekartofler og nogle pølser eller noget kylling... Vi har ingen tradition med noget specielt, det skal bare være nemt og simpelt, så vi kan slappe af og komme tidligt i seng og være klar til i morgen
Vi skal bare ha rester fra igår og så havregrynskugler til dessert
Jeg er alene til aftensmad i dag, så jeg spiser stegeben!
Anthon holder jul hos sin far og farmor i dag
Hjemme fik vi altid risengrød, så der kunne stilles noget ud til julemanden og denne tradition bliver ført videre her i huset, så om lidt går jeg ud og laver risengrød
Risengrød der skal jo både være til risalamande og nissen så det kan blive jul :-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128