Sender ALLE mine kærligste tanker til grinny

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2013

Lykke:)

Smuk tanke!
Sender også alle mine kærligste tanker til Grinny! Så uretfærdigt at I skal gennemgå det I gør nu. Håber sådan, at I får den hjælp I har brug for, og at I får taget en god afsted med jeres smukke lille søn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2013

liten-mamma

Britt88 skriver:

.. Og håber på at de har fået deres dreng at se og sagt ordentligt farvel

Sikke en sød tanke at oprette sådan en tråd! 

Jeg sender alle mine varmeste tanker afsted til grinny og hendes kæreste. Ingen burde gennemgå det de gør nu! Håber i får sagt ordentlig farvel til jeres lille engel 

Anmeld

21. december 2013

Loa

Øv det er så unfair

Tænker også på hende, det er så modbydeligt

Anmeld

21. december 2013

modesty

Kondolencer og tanker herfra.  

Anmeld

21. december 2013

B&J

mine tanker går til grinny og hendes familie

Anmeld

21. december 2013

lineog4

Må lige knytte en lille bitte kommentar alene baseret på mine egne følelser. Da jeg mistede min far tog jeg afsked, jeg sagde farvel til et liv sammen med ham. Da jeg mistede min datter forventede jeg af mig selv jeg skulle tage afsked, en del omkring mig sagde det, men jeg forstod ikke hvordan jeg skulle gøre det og heldigvis var der en der sagde til mig, det ikke var et krav at tage afsked, og hun heller ikke havde gjort det. 

Jeg har ikke taget afsked med min datter, men jeg har taget afsked med alle de drømme jeg havde om livet sammen med hende og erstattet dem med en viden om jeg lever sammen med hende kun i hjertet.  Og nej jeg ved hun er død, men jeg vil aldrig kunne sige farvel... 

undskyld sidespringet det sprang mig bare i øjnene

Anmeld

21. december 2013

Eliza

Masser af tanker herfra os
til hele den lille familie.

Anmeld

21. december 2013

sandramor

Aldrig nogensinde før tror jeg at jeg har tænkt så meget på et menneske jeg rent faktisk slet ikke kender
Hun er rigtig meget i mine tanker og føler så meget med hende og hendes mand pga det de skal igennem....
Ingen af os som ikke har prøvet det kan umuligt forestille sig hvordan det er men vi ved hvor stor ens kærlighed til ens ufødte barn er og det alene er nok til at jeg græder indeni
At være så tæt på at få sit smukke barn i armene og at det hele så blir revet fra en..... Umenneskeligt.....
Grinny du skal vide at jeg tænker rigtig meget på jer og håber virkelig at i nu har fået jeres smukke søn i armene og kan få sagt et smukt smukt farvel til ham

Anmeld

21. december 2013

M&N

Mine tanker går til hende og hendes familie. Det er frygteligt

Anmeld

22. december 2013

Mamalou

lineog4 skriver:

Jeg håber der har været den rigtige hjælp til at skabe den gode historie sammen med deres søn - en kort historie som til trods for den er tragisk og kort blev smuk, varm og kan give smukke minder til et helt liv.

Jeg håber de fyldes af den uendelige kærlighed som er for ens barn er uden grænser, selv døden kan ikke tage kærligheden væk og den vokser til trods for man ikke får lov at være forældre på den måde som man forventede.

At være mor til et dødt barn er noget særligt, noget som er så svært men samtidig er lige så smukt og fyldt med kærlighed som et levende - det er et evigt paradoks.

Der var en præst til en allehelgen for os der har mistet børn, der talte om det lille lys i mørket. Når man mister sit barn føles verden mørk for ikke at sige sort, men selv i det mørke, i den sorg er der et lille lys - et lille bitte et som har trange kår, men som stædigt lyser. Det lille lys er en forældres kærlighed, kærligheden til ens barn, og med tiden lyser det lys kraftigere og kan lyse mørket op. Dog vil jeg sige at trods der går mange år siden man har mistet så kan mørket nogen gange stadig få overtaget over lyset, og der håber jeg at alle de som støtter i denne tid også vil lytte og støtte selvom der er gået mange år.

Så smukt skrevet!

De varmeste tanker sendes herfra

Kh. Louise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.