Sender ALLE mine kærligste tanker til grinny

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.910 visninger
20 svar
38 synes godt om
21. december 2013

Hullabullabulla

.. Og håber på at de har fået deres dreng at se og sagt ordentligt farvel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2013

lycly

Britt88 skriver:

Det er så forfærdeligt og sørgeligt og så sindssygt urimeligt! Ingen burde opleve det hun er igennem.
Sender også alle mine tanker

Anmeld

21. december 2013

Trekløver(:

stakkels grinny Håber også de har fået deres dreng i deres arme det er så umenneskeligt at skulle gå igennem sådan en sorg.

Anmeld

21. december 2013

Nadia1991

Sender mine varmeste tanker til familien. hvor er det bare uretfærdigt.

nogen der ved hvor langt hun var henne.?

Anmeld

21. december 2013

lineog4

Jeg håber der har været den rigtige hjælp til at skabe den gode historie sammen med deres søn - en kort historie som til trods for den er tragisk og kort blev smuk, varm og kan give smukke minder til et helt liv.

Jeg håber de fyldes af den uendelige kærlighed som er for ens barn er uden grænser, selv døden kan ikke tage kærligheden væk og den vokser til trods for man ikke får lov at være forældre på den måde som man forventede.

At være mor til et dødt barn er noget særligt, noget som er så svært men samtidig er lige så smukt og fyldt med kærlighed som et levende - det er et evigt paradoks.

Der var en præst til en allehelgen for os der har mistet børn, der talte om det lille lys i mørket. Når man mister sit barn føles verden mørk for ikke at sige sort, men selv i det mørke, i den sorg er der et lille lys - et lille bitte et som har trange kår, men som stædigt lyser. Det lille lys er en forældres kærlighed, kærligheden til ens barn, og med tiden lyser det lys kraftigere og kan lyse mørket op. Dog vil jeg sige at trods der går mange år siden man har mistet så kan mørket nogen gange stadig få overtaget over lyset, og der håber jeg at alle de som støtter i denne tid også vil lytte og støtte selvom der er gået mange år.

Anmeld

21. december 2013

wamse

Åhh
Mange tanker herfra

Anmeld

21. december 2013

Hullabullabulla

lineog4 skriver:

Jeg håber der har været den rigtige hjælp til at skabe den gode historie sammen med deres søn - en kort historie som til trods for den er tragisk og kort blev smuk, varm og kan give smukke minder til et helt liv.

Jeg håber de fyldes af den uendelige kærlighed som er for ens barn er uden grænser, selv døden kan ikke tage kærligheden væk og den vokser til trods for man ikke får lov at være forældre på den måde som man forventede.

At være mor til et dødt barn er noget særligt, noget som er så svært men samtidig er lige så smukt og fyldt med kærlighed som et levende - det er et evigt paradoks.

Der var en præst til en allehelgen for os der har mistet børn, der talte om det lille lys i mørket. Når man mister sit barn føles verden mørk for ikke at sige sort, men selv i det mørke, i den sorg er der et lille lys - et lille bitte et som har trange kår, men som stædigt lyser. Det lille lys er en forældres kærlighed, kærligheden til ens barn, og med tiden lyser det lys kraftigere og kan lyse mørket op. Dog vil jeg sige at trods der går mange år siden man har mistet så kan mørket nogen gange stadig få overtaget over lyset, og der håber jeg at alle de som støtter i denne tid også vil lytte og støtte selvom der er gået mange år.

Dit svar er så smukt skrevet

Kærligheden kan ingen tage fra os

Anmeld

21. december 2013

esioul

Britt88 skriver:

Tænker sådan på hende

Anmeld

21. december 2013

Lykke:)

Nadia1991 skriver:

Sender mine varmeste tanker til familien. hvor er det bare uretfærdigt.

nogen der ved hvor langt hun var henne.?

Hun havde termin den 23 december

Anmeld

21. december 2013

asff

Britt88 skriver:

Alle mine varmeste tanker

Det er SÅ uretfærdigt - især SÅ sent, og så lige på denne tid!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.