Jer der fik strækmærker ?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2013

mogms

Jeg har en masse strækmærker, (under navlen og ned ) men de stammer bare fra overvægt.
Så jeg er nu ikke så bekymret for strækmærker har haft dem siden jeg var 15 år. (naturligvis var mange blodrøde strækmærker ikke det sjoveste at opdage som 15 årig i omklædningsrummet badeværelse) De bliver jo usynlige med tiden, så de er da til at leve med.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2013

Kamulla

fik de 3 første 34+2

har ikke lige nogle billeder på computeren af min mave..

Anmeld

20. december 2013

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

jeg fik mine omkring uge 35. de er ikke særlig tydlige mere - ligger faktis slet ikke mærke til dem med mindre jeg står og studere mig selv i spejlet, var ufatteligt ked af dem da jeg var gravid, men det betyder egentlig ikke så meget for mig nu

ej hvor dejligt.. bare det også går sådan hvis jeg ender med at få! :I den er rigtig spændstig maven og klør så tror snart de desværre kommer

Anmeld

22. december 2013

HHC88

Anonym skriver:

jeg krydser for mine bliver væk! - kan ikke gøre så megt hvis de kommer meeeeeeen.. ville nu gerne være foruden, men det ligger i generne pluds har på bryster og inderlår og håndtag. pga vægtøgning og vægttabning dragtisk .. men de er efterhånden også blevet pæne.. Min mave er bare det jeg elsker aller mest på min krop så den måtte gerne være for uden :I

Måske jeg kan berolige dig lidt Jeg har selv på bryster, håndtag og inderlår fra overvægt (heldigvis relativ utydelige), og jeg har nu 4 dage til termin og har ikke fået ét eneste på hverken mave eller andre steder Så det kan godt lade sig gøre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.