Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Hej tøser - til jer der ingen havde men fik i løbet af graviditeten? hvornår begyndte de så småt og komme.. og evt nogle billeder hvis i ikke er sarte :s og hvordan maven så ud efter fødslen ? Er selv 25+0 - men har kun fået en lille en på 5 mm ind til vidre
Hej tøser
- til jer der ingen havde men fik i løbet af graviditeten? hvornår begyndte de så småt og komme.. og evt nogle billeder hvis i ikke er sarte :s og hvordan maven så ud efter fødslen ?
Er selv 25+0 - men har kun fået en lille en på 5 mm ind til vidre
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hej tøser - til jer der ingen havde men fik i løbet af graviditeten? hvornår begyndte de så småt og komme.. og evt nogle billeder hvis i ikke er sarte :s og hvordan maven så ud efter fødslen ? Er selv 25+0 - men har kun fået en lille en på 5 mm ind til vidre
Jeg endte med at se sådan her ud Det er kun tre uger siden jeg fødte, så der er ikke sket så meget endnu, men de forsvinder da langsomt eller.. de bliver hvide de kom omkring uge 25 tror jeg
Jeg fik 2 små, som blev synlige efter jeg havde født. Inden jeg fødte kunne jeg ikke se nogen. Men 2 dage efter fødslen havde jeg et på hvert side af navlen
Mine startede også tidligt som mens smerter, men nu er det mere at jeg kan mærke at maven bliver strækket i fra begge sider og puha det kan gøre ondt...
Nadia1991 skriver: Jeg fik slet ingen stræk mærker under min graviditet men under fødslen kom de mærkeligt mine er grimme og meget mørke håber ikke jeg får flere er i uge 7 nu
Jeg fik slet ingen stræk mærker under min graviditet men under fødslen kom de
mærkeligt mine er grimme og meget mørke håber ikke jeg får flere er i uge 7 nu
Det er altså ikke spor slemt! de skal sq nok blive flotte med tiden! jeg ved på mig selv at sol hjælper på at blegne dem:I uv stråler:I
jeg fik mine omkring uge 35. de er ikke særlig tydlige mere - ligger faktis slet ikke mærke til dem med mindre jeg står og studere mig selv i spejlet, var ufatteligt ked af dem da jeg var gravid, men det betyder egentlig ikke så meget for mig nu
Jeg fik de første under røven i uge 22.. Nu er de på håndtagene og en lille smule under maven. De er heldigvis ikke så dybe og heller ikke mørkerøde.. Kan lige smide et billede senere
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128