Jer der fik strækmærker ?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.357 visninger
23 svar
3 synes godt om
19. december 2013

Anonym trådstarter

Hej tøser

- til jer der ingen havde men fik i løbet af graviditeten? hvornår begyndte de så småt og komme.. og evt nogle billeder hvis i ikke er sarte :s og hvordan maven så ud efter fødslen ?

Er selv 25+0 - men har kun fået en lille en på 5 mm ind til vidre 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2013

cwl

Anonym skriver:

Hej tøser

- til jer der ingen havde men fik i løbet af graviditeten? hvornår begyndte de så småt og komme.. og evt nogle billeder hvis i ikke er sarte :s og hvordan maven så ud efter fødslen ?

Er selv 25+0 - men har kun fået en lille en på 5 mm ind til vidre 

Jeg begyndte og få dem da jeg var omkring 20 uger henne. Har desværre ikke billede af det, da jeg var gravid, men sådan ser det ud nu og har født 2 børn.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

19. december 2013

Anonym trådstarter

cwl skriver:

Jeg begyndte og få dem da jeg var omkring 20 uger henne. Har desværre ikke billede af det, da jeg var gravid, men sådan ser det ud nu og har født 2 børn.

Det er godt nok blevet fint med tiden! det skal du da kun være glad for!

Anmeld

19. december 2013

Clisolka

Jeg fik strækmærker i min første graviditet omkring halvvejs - denne gang fik jeg ikke flere. Mine ser ud ligesom cwl har lagt billede ud af, og jeg har også født 2 børn 

Anmeld

19. december 2013

cwl

Anonym skriver:

Det er godt nok blevet fint med tiden! det skal du da kun være glad for!

Ja det er oki.. Kan nok ikke klage

Anmeld

19. december 2013

Anonym trådstarter

Babymor1013 skriver:

Jeg fik strækmærker i min første graviditet omkring halvvejs - denne gang fik jeg ikke flere. Mine ser ud ligesom cwl har lagt billede ud af, og jeg har også født 2 børn 

jeg krydser for mine bliver væk! - kan ikke gøre så megt hvis de kommer meeeeeeen.. ville nu gerne være foruden, men det ligger i generne pluds har på bryster og inderlår og håndtag. pga vægtøgning og vægttabning dragtisk .. men de er efterhånden også blevet pæne.. Min mave er bare det jeg elsker aller mest på min krop så den måtte gerne være for uden :I

Anmeld

19. december 2013

cwl

Anonym skriver:

jeg krydser for mine bliver væk! - kan ikke gøre så megt hvis de kommer meeeeeeen.. ville nu gerne være foruden, men det ligger i generne pluds har på bryster og inderlår og håndtag. pga vægtøgning og vægttabning dragtisk .. men de er efterhånden også blevet pæne.. Min mave er bare det jeg elsker aller mest på min krop så den måtte gerne være for uden :I

Hvis du allerede har tildens til at få dem og har nogle i forvejen, så kommer du nok ikke udenom dem..
Men krydser da stadig for at du slipper

Anmeld

19. december 2013

Anonym trådstarter

cwl skriver:

Hvis du allerede har tildens til at få dem og har nogle i forvejen, så kommer du nok ikke udenom dem..
Men krydser da stadig for at du slipper

Min mor fik kun på håndtagene.. og ikke direkte på maven.. så krydser for jeg er lige så heldig som hende! :I

Anmeld

19. december 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Kan se at jeg har på billedet fra 19+4 men kan allerede ane dem på vej på det fra uge 15.

hehe er ikke sikker på andre har lyst til at blive skræmt af mit MEGET blege og grimme maveskin

Da det var allerværst lignede det som hvis en vildkat havde raseret min mave med kløerne, og de kløede og var følsomme i perioder...

de er blegnet lidt nu 2 år efter men er stadig tydelige også fordi min vægt desværre er røget op igen...

Anmeld

19. december 2013

Nadia1991

Jeg fik slet ingen stræk mærker under min graviditet men under fødslen kom de

mærkeligt mine er grimme og meget mørke håber ikke jeg får flere er i uge 7 nu

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.