Nicolines brandsår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2013

liten-mamma

Lykke:) skriver:

Åh stakkels lille pige
Det ser ikke godt ud! Er det brune ved foden også fra uheldet? Som en anden skriver er aloe vera godt! Min bror fik forbrændt de nedre dele da vi var små og fik væltet en skål med kogende vand ned over sig. Man kan intet se i dag og han fik smurt en masse aloe vera creme på

Nej den store brune plet er bare et modermærke  

Ej for den da, hvor uheldig kan man være  Jeg prøver aloe vera creme!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2013

Lykke:)

liten-mamma skriver:

Nå okay
Haha, åbenbart ret uheldig! Men heldigvis helede det rigtig hurtigt!

Anmeld

18. december 2013

liten-mamma skriver:

Og god bedring med hende!

Anmeld

18. december 2013

liten-mamma

Og god bedring med hende!

Tusind tak Hun lader til at være helt uforstyrret af såret, det gør nok mere ondt på mor her

Anmeld

18. december 2013

liten-mamma skriver:

Tusind tak Hun lader til at være helt uforstyrret af såret, det gør nok mere ondt på mor her

Det var godt! Det ser bare så slemt ud - så kan sagtens forstå dig! Jeg har ikke sovet hele natten fordi min dreng hoster lidt.. Han har dog sovet helt uforstyrret, men man er vel urolig.

Anmeld

18. december 2013

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
liten-mamma skriver:

Nicoline var med sin far hos farmor i sidste uge og hun fik væltet en kande varm the ned over benet  Hun har haft speciel forbinding på, men den er faldet af.

Såret ser således ud og mit spørgsmål til jer kloge kvinder er, tror i det bliver til et grimt ar? 

det ligner det sår jeg fik for nogle år siden på mit lår - også af varm te... I de første par år var jeg næsten helt hvid, men med tiden er det blevet mere og mere utydeligt og nu til dags kan jeg næsten ikke se noget...

Det skal nok lige siges at jeg er meget lys i huden i forvejen...

Anmeld

18. december 2013

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
liten-mamma skriver:

Nicoline var med sin far hos farmor i sidste uge og hun fik væltet en kande varm the ned over benet  Hun har haft speciel forbinding på, men den er faldet af.

Såret ser således ud og mit spørgsmål til jer kloge kvinder er, tror i det bliver til et grimt ar? 

jeg fik lige set at der er flere der foreslog dig at bruge aloe vera creme...

Både min søn og jeg kan ikke bruge aloe vera på irriteret hud - om det så bare er en smule alm. tør hud - uden at det svier, så vi bruger Usynlig handske (som egentlig hedder Kerodex71)... Den er også god til at smøre næsen med hvis man pudser næse meget, for så bliver man ikke hudløs....

Den kan købes på apoteket til ikke særlig mange penge...

Anmeld

18. december 2013

2babygirls

liten-mamma skriver:

Åh nej lille trold
Som de andre skriver heler børn flot og når hun er så lille tror jeg næsten ikke det kan ses om nogle år

Anmeld

18. december 2013

liten-mamma

Det var godt! Det ser bare så slemt ud - så kan sagtens forstå dig! Jeg har ikke sovet hele natten fordi min dreng hoster lidt.. Han har dog sovet helt uforstyrret, men man er vel urolig.

Ja, jeg så jo såret for første gang da hendes forbinding røg af og fik da også noget af et chok...

Gid vi mødre bare kunne være lige så seje og ligeglade som vores kære bøn 

Anmeld

18. december 2013

liten-mamma

Ms.Sunshine skriver:

det ligner det sår jeg fik for nogle år siden på mit lår - også af varm te... I de første par år var jeg næsten helt hvid, men med tiden er det blevet mere og mere utydeligt og nu til dags kan jeg næsten ikke se noget...

Det skal nok lige siges at jeg er meget lys i huden i forvejen...

Dejligt det er blevet mindre synligt med tiden!

Nicoline er også meget lys i huden, så det kan jo være at hun også kommer til at være en smule hvid..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.