Nicolines brandsår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.314 visninger
33 svar
5 synes godt om
17. december 2013

liten-mamma

Nicoline var med sin far hos farmor i sidste uge og hun fik væltet en kande varm the ned over benet  Hun har haft speciel forbinding på, men den er faldet af.

Såret ser således ud og mit spørgsmål til jer kloge kvinder er, tror i det bliver til et grimt ar? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2013

Carina:-)

Børn heler gudskelov godt og hurtigt.

Og ellers er de dygtige i dag.

Men føj det må have været smertefuldt for den lille stakkel 

Anmeld

17. december 2013

Dot D

Uha, det var da trælst for hende...

Men derefter vil jeg sige, at børn heler vildt flot op, og det er faktisk sjældent, at små børn får store ar - med mindre de selvfølgelig piller meget i sårene.

Det ser ud til, at din datter ikke er så gammel - hentyder til bleen, og det er en kæmpe fordel for hendes ardannelse/sårheling.

Sophus blev opereret for brok, da han var omkring tre måneder, det ar kan vi faktisk ikke se i dag, hvor han er fem år.

Så jeg tror på, at det kan blive rigtigt pænt, selvom det ser slemt ud nu.

God bedring OG heling til Nicoline

Anmeld

17. december 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg blev forbrandt på armen og en stor del af brystkasse da jeg var ca 3-4 år. Jeg tippede en skål med kogende kartoffelvand ned over mig og gik med forbindingen i lang tid. I dag har jeg slet ingen ar efter det, og ka endelig heller ik huske at jeg havde ar, da jeg var barn.

Børn heler som de andre siger, heldigvis rigtig flot! Vh stine

Anmeld

17. december 2013

liten-mamma

Carina:-) skriver:

Børn heler gudskelov godt og hurtigt.

Og ellers er de dygtige i dag.

Men føj det må have været smertefuldt for den lille stakkel 

Tak for svar! 

Ja og er glad for jeg ikke var der, for puha ville slet ikke kunne holde ud at se min baby så ulykkelig. Hun tog det dog rigtig pænt og græd ikke længe, i følge farmand.

Anmeld

17. december 2013

liten-mamma

Uha, det var da trælst for hende...

Men derefter vil jeg sige, at børn heler vildt flot op, og det er faktisk sjældent, at små børn får store ar - med mindre de selvfølgelig piller meget i sårene.

Det ser ud til, at din datter ikke er så gammel - hentyder til bleen, og det er en kæmpe fordel for hendes ardannelse/sårheling.

Sophus blev opereret for brok, da han var omkring tre måneder, det ar kan vi faktisk ikke se i dag, hvor han er fem år.

Så jeg tror på, at det kan blive rigtigt pænt, selvom det ser slemt ud nu.

God bedring OG heling til Nicoline

Tusind tak for svar! 

Dejligt at høre en lille "solstråle" historie

Hun er ikke så gammel nej, 11 mdr og hun piller ikke i såret, så det skal nok blive fint med tiden, forhåbentlig.

Anmeld

17. december 2013

liten-mamma

StineW79 skriver:

Jeg blev forbrandt på armen og en stor del af brystkasse da jeg var ca 3-4 år. Jeg tippede en skål med kogende kartoffelvand ned over mig og gik med forbindingen i lang tid. I dag har jeg slet ingen ar efter det, og ka endelig heller ik huske at jeg havde ar, da jeg var barn.

Børn heler som de andre siger, heldigvis rigtig flot! Vh stine

Ej hvor er jeg glad for at læse det! Det tyder da på at det nok skal blive fint med tiden  

Tak for svar.

Anmeld

17. december 2013

Dot D

liten-mamma skriver:

Tusind tak for svar! 

Dejligt at høre en lille "solstråle" historie

Hun er ikke så gammel nej, 11 mdr og hun piller ikke i såret, så det skal nok blive fint med tiden, forhåbentlig.

Det er jeg sikker på. Jeg kender en del små børn, der har fået nogle grimme sår af forskellig art, og de er blevet rigtigt pæne igen, da de bare er meget bedre til at hele som små.

Et tip fra min far - han var brandmand og under en brandøvelse blev han brændt ret kraftigt i ansigtet af sprøjtende olie i brand. Han så forfærdelig ud, men smurte med aloe vera og i dag kan man overhovedet ikke se noget på hans ansigt, så måske du kan smøre med det også...

Anmeld

17. december 2013

liten-mamma

Dot D skriver:

Det er jeg sikker på. Jeg kender en del små børn, der har fået nogle grimme sår af forskellig art, og de er blevet rigtigt pæne igen, da de bare er meget bedre til at hele som små.

Et tip fra min far - han var brandmand og under en brandøvelse blev han brændt ret kraftigt i ansigtet af sprøjtende olie i brand. Han så forfærdelig ud, men smurte med aloe vera og i dag kan man overhovedet ikke se noget på hans ansigt, så måske du kan smøre med det også...

Okay, tak for de beroligende ord! Dejligt at høre at sårene er helet fint hos dem du kender. 

Det havde jeg ikke lige tænkt på, men tak for tippet! Vil købe noget imorgen og smøre det på såret Syntes også såret var ret "tørt", så smuret det bare med en fed creme.

Anmeld

18. december 2013

Lykke:)

liten-mamma skriver:

Nicoline var med sin far hos farmor i sidste uge og hun fik væltet en kande varm the ned over benet  Hun har haft speciel forbinding på, men den er faldet af.

Såret ser således ud og mit spørgsmål til jer kloge kvinder er, tror i det bliver til et grimt ar? 

Åh stakkels lille pige
Det ser ikke godt ud! Er det brune ved foden også fra uheldet? Som en anden skriver er aloe vera godt! Min bror fik forbrændt de nedre dele da vi var små og fik væltet en skål med kogende vand ned over sig. Man kan intet se i dag og han fik smurt en masse aloe vera creme på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.