Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
mogms skriver: tja det ved jeg ikke hvad kan være.Men som sagt jeg du får masser point i min bog for kreativitet, jeg elsker selv at være kreativ. Men det tager bare en masse tid.Men det er bare ikke noget bedre end når man er færdig med et projekt. :-)Men jeg er pt helt syg med at organisere hele hytten, sted for sted. SÅ pt kan jeg komme helt op og køre over en vel opryddet og organiseret SKUFFE loney toon I know og jeg har en stak tøj liggene som skal syes/lappes eller lign. og fotos jeg ville elske at tage, mit canon spejlrefleks ligger bare og græder og julegaver der skal pakkes indog div. der skal gøres klar til juleaften.... har masser at tage mig til, men den skuffe der uhhh den er bare blevet god ... ja jeg er lidt syg
tja det ved jeg ikke hvad kan være.Men som sagt jeg du får masser point i min bog for kreativitet, jeg elsker selv at være kreativ. Men det tager bare en masse tid.Men det er bare ikke noget bedre end når man er færdig med et projekt. :-)Men jeg er pt helt syg med at organisere hele hytten, sted for sted. SÅ pt kan jeg komme helt op og køre over en vel opryddet og organiseret SKUFFE loney toon I know og jeg har en stak tøj liggene som skal syes/lappes eller lign. og fotos jeg ville elske at tage, mit canon spejlrefleks ligger bare og græder og julegaver der skal pakkes indog div. der skal gøres klar til juleaften.... har masser at tage mig til, men den skuffe der uhhh den er bare blevet god ... ja jeg er lidt syg
Mange tak
Jeg kender ellers godt det med skuffen
Og det er så dejligt og være kreativ, og så kan jeg godt lide at give det i gave,
Jeg mangler også lige at pakke et par julegaver ind,,..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Carina:-) skriver: Rigtigt fint
Rigtigt fint
Hvor køber du lærreder i dyr 30x30 cm og 30x45 cm
SANIE89 skriver: Hvor køber du lærreder i dyr 30x30 cm og 30x45 cm
Jeg køber dem i panduro hobby, men til billeder med 6 plader der skal du have et lærred på den størrelse som mit sidder på, da de ikke bliver lavet i den størrelse..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128