Så blev min mormors julegave færdig :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2013

SANIE89

Profilbillede for SANIE89

Syntes at når jeg prøver det program(prøveperiode) så når jeg laver 2x2 billeder så bliver den ikke ret detaljeret. jeg sal op i 3x3 billeder før jeg syntse de bliver pæne. 

Ser det anderledes ud på computeren end når det er på pladerne ? syntes det er meget grumset. 

Jeg har lavet 2 her. en med 2x2 og en med 3x3 . 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2013

Michelle21

SANIE89 skriver:

Syntes at når jeg prøver det program(prøveperiode) så når jeg laver 2x2 billeder så bliver den ikke ret detaljeret. jeg sal op i 3x3 billeder før jeg syntse de bliver pæne. 

Ser det anderledes ud på computeren end når det er på pladerne ? syntes det er meget grumset. 

Jeg har lavet 2 her. en med 2x2 og en med 3x3 . 

det sidste billede er det pæneste.. men hvordan er dine indstillinger?? har du købt startpakken??

Anmeld

20. december 2013

SANIE89

Nej har ikke købt den endnu men har downloaded programmet det følger med som en prøve i 6 dage. thar kørt med 2x2 plader som jo er 60x60 perler og så har jeg prøvet med 3x3 plader dom jo er 90x90 perler kan det gøres pænere på en 2x2 plade med samme billede ? Har ikke ændret på lys eller farver har valgt standard farverne som jo er i kassen 

Anmeld

20. december 2013

SANIE89

Ville helst holde mig på 2x2 plader men syntes bare de bliver for utydelige og det bil jeg helst ikke. De skal gerne se ud som på 3x3 men på 2x2 hvis sådan noget kan lade sog gøre i det program 

Anmeld

20. december 2013

Michelle21

SANIE89 skriver:

Nej har ikke købt den endnu men har downloaded programmet det følger med som en prøve i 6 dage. thar kørt med 2x2 plader som jo er 60x60 perler og så har jeg prøvet med 3x3 plader dom jo er 90x90 perler kan det gøres pænere på en 2x2 plade med samme billede ? Har ikke ændret på lys eller farver har valgt standard farverne som jo er i kassen 

Når du skal vælge så er det ikke standart du skal vælge men den sidste den hedder noget med 1.0 bagved.. 

Og ja det kan gøres pænere hvis du stiller det rigtig..  

Anmeld

21. december 2013

SANIE89

Er det så perlerne til start pakken der bruges eller nogle andre farver ? Hvad er forskellen på standard og 1.0 ?

Anmeld

21. december 2013

SANIE89

Det blev den kun værre af at jeg ændrede den 2x2 plade til 1.0 palette

farverne blev ikke så friske og det halve af hovedet forsvinder nærmest  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. december 2013

Michelle21

SANIE89 skriver:

Er det så perlerne til start pakken der bruges eller nogle andre farver ? Hvad er forskellen på standard og 1.0 ?

Ja det er perlerne fra startpakken der bruges og det er også dem du kan købe ved siden af.

Forskellen er farverne.. 

Anmeld

21. december 2013

Michelle21

SANIE89 skriver:

Det blev den kun værre af at jeg ændrede den 2x2 plade til 1.0 palette

farverne blev ikke så friske og det halve af hovedet forsvinder nærmest  

Hmm ja mit billede så sådan der ud når jeg brugte standart, nu bruger jeg 1.0 palette og der ligner det et billede.. tror du skal side og lege lidt med det..

Anmeld

21. december 2013

SANIE89

Jeg før det bedste resultat ved at bruge standard 3x3 plader men er det ikke for stort hvis man vil prøve at sælge lidt i det ? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.