Så blev min mormors julegave færdig :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2013

Michelle21

SANIE89 skriver:

Jeg før det bedste resultat ved at bruge standard 3x3 plader men er det ikke for stort hvis man vil prøve at sælge lidt i det ? 

altså det billede jeg har lavet her er også 3x3 plader.. jeg har også lavet et på 2x2 som blev meget pænt.. tror det er forskelligt hvad folk vil have.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2013

Michelle21

SANIE89 skriver:

Jeg før det bedste resultat ved at bruge standard 3x3 plader men er det ikke for stort hvis man vil prøve at sælge lidt i det ? 

Her har jeg lavet med 2x2 plader

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. december 2013

SANIE89

Profilbillede for SANIE89

Det ser måske også anderledes ud når det kommer op at hænge og man ser det længere fra. Må prøve at lege lidt med det i programmet når jeg får det rgitige. kan jo være der er lidt forskel, men urde der bare ikke være når det er fra deres egen hjemmeside jeg har hentet det. 

Anmeld

21. december 2013

SANIE89

Profilbillede for SANIE89

Undskyld jeg spørger så meget  

Men hvad har du sat billedet op på ? 

Anmeld

21. december 2013

Michelle21

SANIE89 skriver:

Det ser måske også anderledes ud når det kommer op at hænge og man ser det længere fra. Må prøve at lege lidt med det i programmet når jeg får det rgitige. kan jo være der er lidt forskel, men urde der bare ikke være når det er fra deres egen hjemmeside jeg har hentet det. 

Hmm ja self kommer det til at se lidt anderledes ud når man kommer længere væk.. 

Anmeld

21. december 2013

Michelle21

SANIE89 skriver:

Undskyld jeg spørger så meget  

Men hvad har du sat billedet op på ? 

Det gør skam ikke noget

Det er sat op på et lærred det giver det bedste resultat  

Anmeld

21. december 2013

mogms

Der er da 6 der "synes godt om". 

Jeg synes det er flot overhovedet at have tålmodigheden til sådan et projekt! Men ærligt, så synes jeg ikke den type billeder er flotte. 

Jeg vil også sige 1000 point for kreativitet. Og jeg kan forstå det tager en masse tid at lave, jeg elsker selv kreative gaver.

MEN jeg bryder mig på ingen måde om den type billeder, hvis jeg virkelig ville se på et utydelig billede så indstiller jeg bare mit kamera forkert
Ja undskyld - Men sådan er smag og behag jo.

Og der er sikkert noget jeg er helt vild med som den super kreative trådstarter hader som pesten.

Anmeld

21. december 2013

Michelle21

mogms skriver:

Jeg vil også sige 1000 point for kreativitet. Og jeg kan forstå det tager en masse tid at lave, jeg elsker selv kreative gaver.

MEN jeg bryder mig på ingen måde om den type billeder, hvis jeg virkelig ville se på et utydelig billede så indstiller jeg bare mit kamera forkert
Ja undskyld - Men sådan er smag og behag jo.

Og der er sikkert noget jeg er helt vild med som den super kreative trådstarter hader som pesten.

Mange tak, men ja det er smag og behag, nu elsker jeg de billeder  

Og det tager meget lang tid, jeg er lige hoppet igang med at lave et til min svigermor i julegave, det har taget 4 dage nu  

Og hvad er det du elsker hehe som jeg måske hader :p

Anmeld

21. december 2013

mogms

Michelle21 skriver:

Mange tak, men ja det er smag og behag, nu elsker jeg de billeder  

Og det tager meget lang tid, jeg er lige hoppet igang med at lave et til min svigermor i julegave, det har taget 4 dage nu  

Og hvad er det du elsker hehe som jeg måske hader :p

tja det ved jeg ikke hvad kan være.

Men som sagt jeg du får masser point i min bog for kreativitet, jeg elsker selv at være kreativ. Men det tager bare en masse tid.
Men det er bare ikke noget bedre end når man er færdig med et projekt. :-)

Men jeg er pt helt syg med at organisere hele hytten, sted for sted.

SÅ pt kan jeg komme helt op og køre over en vel opryddet og organiseret SKUFFE loney toon I know
og jeg har en stak tøj liggene som skal syes/lappes eller lign.
og fotos jeg ville elske at tage, mit canon spejlrefleks ligger bare og græder
og julegaver der skal pakkes ind
og div. der skal gøres klar til juleaften.

... har masser at tage mig til, men den skuffe der uhhh den er bare blevet god ... ja jeg er lidt syg

Anmeld

21. december 2013

Carina:-)

Rigtigt fint 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.