Mor11 skriver:
Nej, hun er lidt ældre. Men altså, ts er mor til 4! (Mangler lidt Info om hvor mange der er hendes bio) men det er jo ikk fordi hun så aldrig får en chance for at blive mor
og mon ikk det er gennemdiskuteret med hendes læge?
selvfølgelig kan man komme ud for at ønske en efternøler, men det er jo så den konsekvens ts har valgt at leve med, og så længe hun er afklaret er det da ikk et problem?
hvornår synes DU det ellers ville være passende at lave et sådant indgreb? Man kan jo komme til at ønske sig en efternøler til man når overgangsalderen, men det er dæleme mange år at døje med den type smerter så. 
Det er da sikkert gemmensnakket med lægen, jeg finder det bare mærkeligt, ikke andet.
Nok selv fordi jeg efterhånden har en del erfaringer med et underliv som bare ikke vil det samme som jeg ;-)
Og jeg VED hvor svært det er at få bevilliget større indgreb, når fx. spiral løser rigtigt mange mens problemer.
JEG syntes det vil være passende at lave sådan et indgreb ved sygdom fx. cancer, eller når ALLE andre muligheder er udelukket!
Vi må jo gå udfra at TS er indforstået med hvad det betyder hvis man fjerner livmoderen - for det har skam sine konsekvenser, og er ikke bare en gevinst, så man ikke får sin mens mere. Og at det betyder at der ved fjernelse af livmoderen IKKE er en fortrydelsesret - det er der fx. ved at blive almindeligt steriliseret - der kan man blive kunstigt befrugtet (på egen regning), hvis man alligevel skulle komme til at ønske sig endnu et barn.
Mom
Anmeld