Flere børn, hvad tænker i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.993 visninger
22 svar
21 synes godt om
17. december 2013

Anonym trådstarter

Jeg er meget meget ung, jeg er gift med børnenes far. Vi har sammen fire børn.. Og går med tankerne om endnu et barn - jeg skal have fjenret og stelariseres når jeg bliver 25..

men vil gerne nå han en mere !

vi har en meget struktureret hverdag , sund ønokimi og styr på livet og hverdagen!!

lyder det helt hen i vejret?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2013

Aabye

Anonym skriver:

Jeg er meget meget ung, jeg er gift med børnenes far. Vi har sammen fire børn.. Og går med tankerne om endnu et barn - jeg skal have fjenret og stelariseres når jeg bliver 25..

men vil gerne nå han en mere !

vi har en meget struktureret hverdag , sund ønokimi og styr på livet og hverdagen!!

lyder det helt hen i vejret?

Det er jo kun jer der kan beslutte det..

Hvis i begge har overskuddet til en mere synes jeg da at i skal hoppe ud i det. 

Man fortryder ikke de børn man har fået, kun dem man ikke fik.. Er det ikke sådan man siger?

Anmeld

17. december 2013

Elgaard73

Hvis I har overskuddet til at rumme et barn og opfylde det's behov (og at det ikke bliver på bekostning af de andre børn's trivsel), så er det da bare det I skal gøre. 

Anmeld

17. december 2013

Anonym trådstarter

Aabye skriver:

Det er jo kun jer der kan beslutte det..

Hvis i begge har overskuddet til en mere synes jeg da at i skal hoppe ud i det. 

Man fortryder ikke de børn man har fået, kun dem man ikke fik.. Er det ikke sådan man siger?

Du har ret ❤️

Anmeld

17. december 2013

Anonym trådstarter

Elgaard73 skriver:

Hvis I har overskuddet til at rumme et barn og opfylde det's behov (og at det ikke bliver på bekostning af de andre børn's trivsel), så er det da bare det I skal gøre. 

Ville aldrig få flere børn vis det gik udover mine andre børn

Anmeld

17. december 2013

Elgaard73

Anonym skriver:

Ville aldrig få flere børn vis det gik udover mine andre børn

Så syntes jeg da bare at I skal gøre det 

Anmeld

17. december 2013

lineog4

Vil egentlig ikke blande mig i hvor mange børn og hvornår  sikker på I vælger det der er bedst for jeres familie.

Men har et lille bonus spørgsmål, hvorfor skal du steriliseres når du bliver 25? Tænker mere der er mange år endnu hvor man kan få lyst til en efternøler, hvor livet kan forandre sig og involvere ønsket om flere børn 

Anmeld

17. december 2013

Carina:-)

Hvis I kan klare jer selv økonomisk,give børnene det de har brug for både følelsmæssigt ,men også materialistisk.

Tænker på der skal være råd til lejrture,bærbar i skolen ,lommepenge og tøj der ikke skiller sig for meget ud fra de andre osv. (Mange glemmer at det ikke bliver billigere jo ældre børnene bliver)  Og tid til hver enkelte barn-Så kan jeg ikke se hvorfor I ikke skulle gøre det

Anmeld

17. december 2013

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Vil egentlig ikke blande mig i hvor mange børn og hvornår  sikker på I vælger det der er bedst for jeres familie.

Men har et lille bonus spørgsmål, hvorfor skal du steriliseres når du bliver 25? Tænker mere der er mange år endnu hvor man kan få lyst til en efternøler, hvor livet kan forandre sig og involvere ønsket om flere børn 

Fordi jeg altid har mange smerter, og bløder ekstrem når jeg har det røde

Anmeld

17. december 2013

merethe

Profilbillede for merethe

Fordi jeg altid har mange smerter, og bløder ekstrem når jeg har det røde

Er du sikker på det vil hjælpe på det?? ifølge netdoktor vil der efter en sterilisation ikke ske ændringer i din månedlige cyklus. Hormonproduktion og menstruationer er uændrede efter sterilisationen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.