Flere børn, hvad tænker i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2013

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Fordi jeg altid har mange smerter, og bløder ekstrem når jeg har det røde

Din mens stopper bestemt ikke blot fordi du bliver steriliseret, det eneste der ændre sig er at du ikke kan blive gravid.

Er selv steriliseret, og det har hverken ændret på blødningsmønster, mængde eller smerter.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2013

Anonym trådstarter

merethe skriver:

Er du sikker på det vil hjælpe på det?? ifølge netdoktor vil der efter en sterilisation ikke ske ændringer i din månedlige cyklus. Hormonproduktion og menstruationer er uændrede efter sterilisationen.

Jeg skal ha fjernet livmoren

Anmeld

17. december 2013

Anonym trådstarter

Mom skriver:

Din mens stopper bestemt ikke blot fordi du bliver steriliseret, det eneste der ændre sig er at du ikke kan blive gravid.

Er selv steriliseret, og det har hverken ændret på blødningsmønster, mængde eller smerter.

Vis du læste mit enlæg ville du ha set der står at livmoren skal fjernes

Anmeld

17. december 2013

LilleChelle

Anonym skriver:

Hold da op - hvad er det for en måde at svare på?  

Mom har skrevet flere timer før du skriver at du skal have fjernet livmoderen  

Anmeld

17. december 2013

Masig

Anonym skriver:

Det står faktisk ikke i dit indlæg.... Du har glemt at skrive "livmoderen" hvilket i øvrigt gør dit indlæg lidt forvirrende...

Bare lige til orientering inden du rakker ned på flere der spørger ind til din beslutning 

Mht dit egentlige dilemma, så er det vel bare at få en mere, hvis det er det I gerne vil... Det kan vi andre jo ikke afgøre... Er der ressourcer til det, og er det det i vil, så bare gør det... 

Anmeld

17. december 2013

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Nej det VILLE jeg ikke have set eftersom du først skrev der EFTER jeg havde svaret...

Og en sterilisation er bestemt ikke at sidestille med fjernelse af livmoderen. Desuden finder jeg det underligt at lægerne vil fjerne din livmoder hvis det er pga stærke smerter og kraftige blødninger, da det kan afhjælpes med spiral. Og lægerne fjerner kun livmoderen hvis det er absolut nødvendigt som fx. sygdom.

Anmeld

17. december 2013

Anonym trådstarter

Mom skriver:

Nej det VILLE jeg ikke have set eftersom du først skrev der EFTER jeg havde svaret...

Og en sterilisation er bestemt ikke at sidestille med fjernelse af livmoderen. Desuden finder jeg det underligt at lægerne vil fjerne din livmoder hvis det er pga stærke smerter og kraftige blødninger, da det kan afhjælpes med spiral. Og lægerne fjerner kun livmoderen hvis det er absolut nødvendigt som fx. sygdom.

Det er ikke noget jeg vil diskutere

jeg har fået tilladelse til at få

fjernet livmoren - men først når jeg bliver 25

Anmeld

17. december 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Mom skriver:

Det er ikk helt rigtigt. Min kollega har lige fået fjernet livmoderen i sommers pga uregelmæssige, voldsomme og smertefulde menses. Hun var til et hav af undersøgelser for at se om hun fejlede noget, men det gjorde hun ikke. hun var bare hårdt ramt

Anmeld

17. december 2013

Mom

Profilbillede for Mom
Mor11 skriver:

Det er ikk helt rigtigt. Min kollega har lige fået fjernet livmoderen i sommers pga uregelmæssige, voldsomme og smertefulde menses. Hun var til et hav af undersøgelser for at se om hun fejlede noget, men det gjorde hun ikke. hun var bare hårdt ramt

Som 25 årig?

Anmeld

17. december 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Som 25 årig?

Nej, hun er lidt ældre. Men altså, ts er mor til 4! (Mangler lidt Info om hvor mange der er hendes bio) men det er jo ikk fordi hun så aldrig får en chance for at blive mor  

og mon ikk det er gennemdiskuteret med hendes læge? selvfølgelig kan man komme ud for at ønske en efternøler, men det er jo så den konsekvens ts har valgt at leve med, og så længe hun er afklaret er det da ikk et problem? 

hvornår synes DU det ellers ville være passende at lave et sådant indgreb? Man kan jo komme til at ønske sig en efternøler til man når overgangsalderen, men det er dæleme mange år at døje med den type smerter så. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.