Så fik jeg også 2 streger :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Snuffler25 skriver:

Tak og i ligemåde

Okay uge 9, ja det er næsten det samme som mig.
Og du var slet ikke nervøs for om den nu også var der eller ej? Altså du følte ikke behov for at få det bekræftet af en læge? 

Jeg har vedhæftet et billede her fra en test jeg LIGE har  taget nu og her.. jeg har forventet mens dag IMORGEN...

Har jeg noget at være i tvivl om?

ingen tvivl skatte..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2009

Samus1983

Hjertelig tillykke... Så kom de Gyldne streger endelig....

Knus mira

Anmeld

30. juli 2009

Miss.Sunshine

Hjertelig tillykke

Hvor er i bare heldige

Anmeld

30. juli 2009

Betina88

Et stort tillykke herfra ..

Anmeld

30. juli 2009

Nanna1985

Stort tillykke med graviditeten

Knus herfra Nanna (35+2)

Anmeld

30. juli 2009

mor-til-vanessa

tillykke med de 2 streger. er jo dejligt når de endelig er der... jeg var først til lægen i uge 10... tror det er normalt. min læge sagde at de blodprøver man tager for downs syndrom, skal tages efter uge 8 ellers  kunne man ikke se det rigtig... så du må vente med tålmodighed :-) ved det mega svært, for synes selv der gik virkelig lang tid.... knus liv

Anmeld

1. august 2009

Snuffler25

livpultz skriver:

tillykke med de 2 streger. er jo dejligt når de endelig er der... jeg var først til lægen i uge 10... tror det er normalt. min læge sagde at de blodprøver man tager for downs syndrom, skal tages efter uge 8 ellers  kunne man ikke se det rigtig... så du må vente med tålmodighed :-) ved det mega svært, for synes selv der gik virkelig lang tid.... knus liv

Ja mon ikke, det er først d. 31/8 jeg skal til lægen - om en MÅNED! Det føles som helt vildt lang tid hehe. Man glæder sig jo :p
Men prøver at slappe af og bare nyde min lille hemmelighed

Anmeld

1. august 2009

Dictes mor

Stort tillykke!

Jeg tror, at det er helt normalt først at komme til læge mellem 8 og 10 uger. Jeg skal scannes i næste uge, og der er jo vist 6 uger henne, men det er fordi vi er blevet gravide via IVF, og derfor er der lidt ekstra tjek end normalt.

Nyd de to streger, det er jo helt fantastisk!

Anmeld

18. august 2009

Snuffler25

Åååårh bliver det ikke snart d. 31/8 så jeg kan komme til læææægen?
Piger, hvordan taklede i denne ventetid? Kan forstå der er flere af jer som også oplevede at I først skulle til lægen da I var melem 8-10 uger henne...  hvordan havde i det i de uger?

Jeg er stadig vildt lykkelig over at være gravid - selvfølgelig!!  Men - mærker også at jeg har lidt svært ved at give mig selv lov til at glæde mig 100% fordi jeg ikke har været til lægen endnu.. eller til scanning. TÆNK NU hvis nogen "sidder forkert" eller er galt? Tænk hvis det er en graviditet udenfor livmoderen fx.... eller hvad ved jeg..
Oplevede I også den slags tanker eller var I bare på en lyserød sky?

Jeg tror alt er normalt.. har de normale smerter som er lidt op og ned, men ikke specielt meget jeg mærker til det i forhold til for nogle uger siden, men lidt. Har kvalme - den oplever jeg i perioder i løbet af hele dagen. Og så er mine brystvorter viiildt ømme hehe.

Men IH glæder mig SÅ MEGET til d. 31/8.. til den tid vil jeg være præcis fulde 9 uger henne

Hvor lang tid efter mon man kommer til scanning?

Hvad er en "tryghedsscanning" og hvornår må man få sådan en?

Har prøvet at styre mig og lade være med at skrive alt dette herinde.. men kan sgu ikke lade være, man tænker jo SÅÅÅ meget på det

Anmeld

18. august 2009

Trolde_mor

Stort tillykke med de to streger og det lille spir i maven

Jeg har hørt om mange der først kommer til lægen uge 8 - så tror det er meget normalt. Men med så meget andet er det forskelligt fra læge til læge..

Må du få en god graviditet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.