Så fik jeg også 2 streger :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2009

Trolde_mor

**STORT TILLYKKE**

Hvor er det bare dejligt at du er blevet gravid

Jeg kan godt forstå hvis du er lidt utålmodig med at komme til lægen og "få gang i det hele" og ikke mindst bekræftet din graviditet. Jeg tror jeg ville have det på samme måde.
Men jeg er sikker på at inden du får set dig om oprinder dagen, og så går du og lægen ellers i gang med vandrejournal og hvad der ellers hører til....

Det er bare om at læse om babyer, kigge på babyting og ellers sludre herinde, er sikker på tiden så vil gå hurtigere - bare lidt Hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2009

silden85

mange gange tillykke

Anmeld

29. juli 2009

Valle81

Først hjertelig hjertelig tillykke:0)

Er selv gravid og skal til første lægeundersøgelse tirsdag i uge 33 og der er jeg 8+4.

Var inde til en tryghedsscanning i sidste uge, og der sagde scannings lægen at det var bedst at være omkring 8 uge til lægeundersøgelsen mht det de skal måle i blodprøve osv:0)

Sidst jeg var gravid opdagede jeg det meget sent, så der var jeg også til læge omkring uge 9:0)

Held og lykke med det hele, og endnu engang tillykke:0)

Christina

Anmeld

29. juli 2009

Mathilde

Stort tillykke med de 2 streger

Anmeld

29. juli 2009

Mor.sander

Tillykke med det

Anmeld

29. juli 2009

LauraLW

mange gange tillykke!

Har selv lige været til 1. graviditets undersøgelse hos lægen. - Var også hos lægen da jeg testede positivt, men der gjorde de ikke andet end at teste igen og så fik jeg ny tid, som så var igår. Jeg er i 8. uge nu, og besøget gik ud på: blodprøver, vægt, snak om sygdom i familien etc, vandre journal og det videre forløb (med nf, jordemor, fødested etc).

Håber du får nogle dejlige uger

Anmeld

29. juli 2009

BabyTosset

Hej og tillykke med de 2 streger - Det er simpelthen fantastisk!

Jeg skal først til lægen d. 10 august, og der er jeg lige omkring uge 9, så det er nok meget forskelligt  Og jeg fik det samme at vide som dig.. Jeg skulle bare ringe, hvis jeg fik meget ondt osv.

Knus Pia

Anmeld

29. juli 2009

Diana...

STORT TILLYKKE hvor er det bare dejligt.

Knus Diana

Anmeld

29. juli 2009

Unalisa

Hjertelig tillykke  med det 2 streger.

er selv gravid 1. gang og har været til første lægebesøg da jeg ca. var 7+5

stort knus.

Limya, 20+5

Anmeld

29. juli 2009

Snuffler25

BabyTosset skriver:

Hej og tillykke med de 2 streger - Det er simpelthen fantastisk!

Jeg skal først til lægen d. 10 august, og der er jeg lige omkring uge 9, så det er nok meget forskelligt  Og jeg fik det samme at vide som dig.. Jeg skulle bare ringe, hvis jeg fik meget ondt osv.

Knus Pia

Tak og i ligemåde

Okay uge 9, ja det er næsten det samme som mig.
Og du var slet ikke nervøs for om den nu også var der eller ej? Altså du følte ikke behov for at få det bekræftet af en læge? 

Jeg har vedhæftet et billede her fra en test jeg LIGE har  taget nu og her.. jeg har forventet mens dag IMORGEN...

Har jeg noget at være i tvivl om?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.