så er jeg på den igen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.151 visninger
26 svar
15 synes godt om
16. december 2013

hende-der-du-ved-nok

glædelig jul, her er en graviditet!

og jeg er mega bange... jeg har jo været gravid 3 gange før og tabt alle tre inden for det første trimester...

jeg er naturligvis bange for at tabe igen, jeg har ingen anelse om hvordan jeg skal håndtere min frygt...

hjælp!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2013

Sandratoft

hende-der-du-ved-nok skriver:

og jeg er mega bange... jeg har jo været gravid 3 gange før og tabt alle tre inden for det første trimester...

jeg er naturligvis bange for at tabe igen, jeg har ingen anelse om hvordan jeg skal håndtere min frygt...

hjælp!

Først og fremmest, STORT tillykke herfra! 

Det er forståeligt at du er bekymret, men du kan ikke bruge din angst til noget i denne her graviditet, da den er enestående  

Nyd at du atter er gravid, og hav en helt fantastisk jul 

Anmeld

16. december 2013

anna111

Profilbillede for anna111
Kan godt forstå dig det er rigtig hårdt har selv mistet 2 gange før er så gravid nu igen i uge 23 men hold da op tankerne kørte i de første 3mdr det var rigtig hårdt jeg havde så en psykolog jeg kom ved hver 14dag og det hjalp mig rigtig meget

Anmeld

16. december 2013

mrhl

hjælp!

Stort tillykke med graviditeten!
Jeg mistede en gang før jeg blev gravid med min datter, så kan godt genkende den frygt. Prøv at ignorer det, selvom det er svært. Og lynhurtigt er du ovre første trimester og begynder at mærke liv osv., og så får du meget mere ro på :-)

Anmeld

17. december 2013

hende-der-du-ved-nok

undskyld den sene besvarelse

tak for jeres støtte

jeg er ikke længere decideret bange, men jeg tør heller ikke glæde mig... ihvertfald ikke før jeg er nået et godt stykke tid over de uger jeg anser for kritiske ( har jo tidligere tabt i uge 7-8) 

så jeg venter bare...

og det føles rimeligt sært, jeg ved at jeg et eller andet sted dybt i mig er euphorisk og lykkelig over at det lykkedes så kort tid efter tidligere abort, men det samme sted er jeg lige så bange... 

men her på de yderste mange lag af overfladen er jeg bare i ventetilstand ( og det føles pænt koldt både at være det og at indrømme overfor sig selv at man har gjort sig selv til en saltstøtte)

Anmeld

17. december 2013

Rockertand

undskyld den sene besvarelse

tak for jeres støtte

jeg er ikke længere decideret bange, men jeg tør heller ikke glæde mig... ihvertfald ikke før jeg er nået et godt stykke tid over de uger jeg anser for kritiske ( har jo tidligere tabt i uge 7-8) 

så jeg venter bare...

og det føles rimeligt sært, jeg ved at jeg et eller andet sted dybt i mig er euphorisk og lykkelig over at det lykkedes så kort tid efter tidligere abort, men det samme sted er jeg lige så bange... 

men her på de yderste mange lag af overfladen er jeg bare i ventetilstand ( og det føles pænt koldt både at være det og at indrømme overfor sig selv at man har gjort sig selv til en saltstøtte)

Tillykke - skal du ikke have progesteronstøtte?

Anmeld

17. december 2013

hende-der-du-ved-nok

Rockertand skriver:

Tillykke - skal du ikke have progesteronstøtte?

jeg skal til lægen her på fredag hvor jeg samtidigt bliver henvist til min gynækolog, med henblik på TS

og jeg har desværre ikke hørt om progesteronstøtte, men jeg vil da sørge for at det kommer op og vende med min læge her på fredag

tak

Anmeld

21. december 2013

hende-der-du-ved-nok

er i gang med abort igen...

for fjerde gang uden smerter, men bare blod...  og mere blod...

jeg kan seriøst ikke se meningen i at blive gravid for blot at tabe...

Lige nu hader jeg min krop, fordi jeg føler den er utilstrækkelig, fordi den ikke kan holde på de liv den er med til at skabe...

jeg vil bare væk fra det hele!

Anmeld

21. december 2013

Michelle21

Lige nu hader jeg min krop, fordi jeg føler den er utilstrækkelig, fordi den ikke kan holde på de liv den er med til at skabe...

Hvor er det trist  

Du får lige en herfra

Anmeld

21. december 2013

Rødhætte

Det er jeg virkelig ked af at høre. Ved det er en ringe trøst, men har en veninde som aborteret mange gange. Men i dag har hun 3 børn, så det kan lykkes..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.