så er jeg på den igen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. december 2013

Fru Ebied

Ej hvor fedt, sikken overraskelse fokejser. Det havde du/i vel ikke  forventet? 

Krydser alt hvad der krydses kan for " spiren " bliver hvor den skal. Hjerteblink er altså den første  vigtige milepæl i graviditeten.. Risikoen for abort er en altid en smule mindre når først man har set hjertet slå! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2014

hende-der-du-ved-nok

jeg har nu været til tre scanninger hvor spire voksede som spire skulle og har i dag været til 1. lægeundersøgelse og få skrevet vandrejournal...

nu er problemet så bare at jeg her til aften havde en pludselig kraftig blødning, men det virker som om den er taget lidt af nu her en times tid senere??!

sidst jeg blev scannet var for to dage siden og næste planlagte scanning er på onsdag og der virker bare som om der er så længe til, specielt med min forhistorie...

jeg er lidt i vildrede fordi jeg er næsten sikker på at en ny scanning i morgen vil vise et fint og meget levende foster, men jeg er også overbevist om at den ikke vil vise det samme på onsdag?

ringer jeg til lægen i morgen og får en ny akutscanning eller skal jeg bare vente til onsdag for at få en afklaring?

Anmeld

16. januar 2014

MortilElias2010

hende-der-du-ved-nok skriver:

glædelig jul, her er en graviditet!

og jeg er mega bange... jeg har jo været gravid 3 gange før og tabt alle tre inden for det første trimester...

jeg er naturligvis bange for at tabe igen, jeg har ingen anelse om hvordan jeg skal håndtere min frygt...

hjælp!

Anmeld

16. januar 2014

Fru Ebied

jeg har nu været til tre scanninger hvor spire voksede som spire skulle og har i dag været til 1. lægeundersøgelse og få skrevet vandrejournal...

nu er problemet så bare at jeg her til aften havde en pludselig kraftig blødning, men det virker som om den er taget lidt af nu her en times tid senere??!

sidst jeg blev scannet var for to dage siden og næste planlagte scanning er på onsdag og der virker bare som om der er så længe til, specielt med min forhistorie...

jeg er lidt i vildrede fordi jeg er næsten sikker på at en ny scanning i morgen vil vise et fint og meget levende foster, men jeg er også overbevist om at den ikke vil vise det samme på onsdag?

ringer jeg til lægen i morgen og får en ny akutscanning eller skal jeg bare vente til onsdag for at få en afklaring?

Først tillykke..

Jeg ville ringe med det samme, ville nok ikke kunne lukke et øje før jeg havde vished om at alt er okay

Kram Fru Ebied

Anmeld

16. januar 2014

hende-der-du-ved-nok

Fru Ebied skriver:

Først tillykke..

Jeg ville ringe med det samme, ville nok ikke kunne lukke et øje før jeg havde vished om at alt er okay

Kram Fru Ebied

Tak Fru Ebied

Jeg føler bare at jeg er så meget til besvær for de læger der...

og jeg ved jo også godt at de scanninger kun er øjebliksbilleder, det er også derfor jeg er ekstra nervøs... hvis man bare kunne gøre noget selv for ligesom at forsikre sig mod abort...

Anmeld

17. januar 2014

Fru Ebied

Tak Fru Ebied

Jeg føler bare at jeg er så meget til besvær for de læger der...

og jeg ved jo også godt at de scanninger kun er øjebliksbilleder, det er også derfor jeg er ekstra nervøs... hvis man bare kunne gøre noget selv for ligesom at forsikre sig mod abort...

Du er ikke til besvær, det er jo deres arbejde.

Om det er dit eller en andens opkald de skal besvare gør vel ingen forskel.

Hvordan har du det idag?

Anmeld

17. januar 2014

hende-der-du-ved-nok

Fru Ebied skriver:

Du er ikke til besvær, det er jo deres arbejde.

Om det er dit eller en andens opkald de skal besvare gør vel ingen forskel.

Hvordan har du det idag?

jeg havde kun en lille bitte klat gammelt blod i morges så valgte ikke at ringe... havde det været friskt blod havde det nok været noget andet... under alle omstændigheder kan jeg jo hverken gøre fra eller til...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.