Hvad sker der? Lidt bange :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2013

Emilie91

Tusind tak ... jeg vil prøve at bestille tid til min læge så jeg kan få tjekket hvad der sker inde  

Tak for jeres søde svar 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2013

Trekløver(:

emiliedamm skriver:

okay ? ... Det er dejligt <3 

Jeg kan også mærke at det kommer når jeg overanstrengter mig. Altså fx igåt sidder hos min veninde i næsten samme stilling hele aften og det gjord også ondt til sidst. Men ikke sådan overdrevet-vildt-meget ondt men bare ... mens-smerter agtigt  

Jeg er glad for at du har en datter idag selvom du også blødte lidt ... Man holder stadig af det lille foster  

Du mærker nok bare meget til ligamentsmerterne. Nogle mærker aldrig noget og nogle mærker rigtig meget, to graviditeter er aldrig ens.

Ja kan godt huske det, man er så nervøs for at noget skal gå galt, fordi man ønsker det lille liv der vokser inde i en så meget.

Men man skal bare tænke op at lang langt de fleste graviditeter går godt.

Anmeld

15. december 2013

Emilie91

M_V skriver:

Du mærker nok bare meget til ligamentsmerterne. Nogle mærker aldrig noget og nogle mærker rigtig meget, to graviditeter er aldrig ens.

Ja kan godt huske det, man er så nervøs for at noget skal gå galt, fordi man ønsker det lille liv der vokser inde i en så meget.

Men man skal bare tænke op at lang langt de fleste graviditeter går godt.

Årh hvor dejligt beroligende  

Jeg har heller ikke haft ondt mere og der kommer heller ikke mere mørkt udflåd ud så nu jeg mere rolig. Utroligt så bekymret man kan blive for en så lille ting som kun lige er begyndt at give hjertebanken 

min mor (som har født 5 børn )  sagde også at jeg har alderen med mig. At jeg er i min primetime som 22 årig så det nok skal gå godt. Men .... jeg har været meget syg (med mine organer osv) så man er vel altid bange for at kroppen ikke har det optimalt  

Anmeld

21. december 2013

Emilie91

Hej alle sammen. 

Jeg kommer med dårlige nyheder i torsdags blev jeg indlagt med stærke mave smerter og de kunne se at jeg var gravid uden for livmoren. Så jeg blev opereret igår nat og fik fjernet fosteret men fik beholdt min æggeleder. Så det var en rigtig øv dag. 

Er der nogen som ved hvor stor sandsynlighed der er for at det kan ske igen? og hvornår man kan prøve at få et barn igen ?  

Anmeld

21. december 2013

Rødhætte

emiliedamm skriver:

Hej alle sammen. 

Jeg kommer med dårlige nyheder i torsdags blev jeg indlagt med stærke mave smerter og de kunne se at jeg var gravid uden for livmoren. Så jeg blev opereret igår nat og fik fjernet fosteret men fik beholdt min æggeleder. Så det var en rigtig øv dag. 

Er der nogen som ved hvor stor sandsynlighed der er for at det kan ske igen? og hvornår man kan prøve at få et barn igen ?  

Det er jeg virkelig ked af at høre.. Håber snart du bliver gravid igen.

stor

Anmeld

21. december 2013

Mvm23

Øv !!!!
håber bare det var denne ene gang!

Anmeld

21. december 2013

Trekløver(:

Det gør mig ondt øv øv, for det snart er din tur

Anmeld

22. december 2013

Emilie91

tak for jeres omsorg ja vi håbede på det men nu må vi prøve igen når kroppen er klar  

Anmeld

22. december 2013

AnthonsMor

emiliedamm skriver:

Hej alle sammen. 

Åh det er jeg godt nok ked af!

Jeg tror ikke chancen for endnu en GUL er hverken større eller mindre end den var før.. 

Umiddelbart vil jeg mene, at I kan gå i gang igen så snart du føler dig klar i kroppen

Krydser for jer! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.