Hej alle.
som i ved, er jeg overhoved ikke særlig klog på graviditets-perioden osv .. Jeg er 5+5 uger henne så det er stadig sååååå nyt ..... Så nu fortæller jeg bare hvad der er sket også håber jeg på det ikke er så slemt.
Det hele startede i onsdags på arbejde (jeg arbejder i en vuggestue og havde lavet en hule sammen med børnene og skulle konstant op og hente papir og tørre næser på børnene så jeg gik op og ned fra gulvet hele tiden) Pludselig får jeg mega ondt i siden. Kun den ene side og det gør bare hammer ondt.
I løbet af eftermiddagen får jeg ondt i hele lænden og den anden side og hen over maven. Det gør bare mere og mere ondt. Da jeg så skal på toilettet om aften kan jeg se at der er lidt brune streger i mine trusser. Altså blod agtigt. Det gør mig lidt bange men min mand overbeviser mig om at det sikkert er ganske normalt og han allerede havde aftalt med baby at den skulle blive i maven
(Jeg har bare den bedste mand i verden) Nå men så går jeg i seng.
Dagen efter er det det samme. Jeg havde stadig ondt. Og hver gang jeg skal tørre mig så er der lidt blod på papiret og meget lidt i trusserne. Men det er mørkt.
Det har været sådan i nu 4 dage og jeg får stadig lidt blod på papiret i dag
HVAD SKER DER ? ER JEG VED AT TABE BABY???? 
Anmeld