Anonym skriver:
Hvor mange julegaver får jeres børn?
Børnenes bedste altså min mor var forbi for nogle dage siden med nogen af børnenes gaver til jul så hun ikke skulle slæbe dem allesammen på selve dagen. Hun havde 7 gaver med til vores ældste. Og hun sagde at der var lidt flere. Nogle 4 af gaverne var ret store. Tænker det er lidt vildt. Han får jo også fra os og fra sine mostre osv. Vores yngste får også en del gaver. Jeg frygter bare juleaften med alle de gaver. Børnene bliver da helt overvældet. Skal jeg gemme nogle gaverne eller hvad? Tror den ældste kommer til at får 25/30 gaver til jul. Ikke alle på selve juleaften men de fleste. Jeg synes det er overdrevet. Kan slet ikke forstå det kommer så vidt? Jeg fik selv ret mange gaver som barn. Men jeg ønsker ikke at mine bærn skal tro at det ikke er en god jul med mindre man får store gaver og mange gaver. Hvad tænker I?
Jeg synes det er alt for mange gaver, især hvis flere af dem er store(Nu kan de godt være store og billige) men hvis det er store dyre ting, synes jeg altså at det er for meget.
25/30gaver er for vildt.. Tænk hvis det altsammen er legetøj, børnene kommer til at drukne i det.
Jeg ville ikke bryde mig om at mine børn fik så mange gaver, jeg synes 1-2gaver fra hver er rigeligt. eller en masse små..
Tænk på at købe så mange gaver, at man er nød til at gå to gange...

eneste børnebørn hun har?
Anmeld