Må man brokke sig over sin graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2013

ette1987

Man kan altid støde nogen.. Jeg negligere jo også dem det sidder med en kræft diagnose når jeg brokker mig over midlertidigt inkontinens og bækkenløsning. Og ja fra brok og til ikke at være taknemmelig. Der er dælme langt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2013

chael

ette1987 skriver:

Skrev et blog indlæg i går om de ting der er nederen ved at være gravid. Skrev indlægget med et glimt i øjet og for at være ærlig. Der er så en bekendt der skriver jeg skal flette næbbet fordi de er i behandling og det er hårdt. Jeg synes det er uretfærdigt for dem der ikke selv kan få børn, og kan godt se det trælse i en der bliver let gravid brokker sig. Meeen... Nu står jeg nu engang i det, og må vel ytre mig herovre fra? Hvad siger i? Er det okay at brokke sig eller skal man tie stille og være taknemmelig? Er skam både taknemmelig og velsignet, men åbenbart har ironien ikke været til at læse.

Selvfølgelig må man brokke sig...

Det er røv hårdt at være gravid nogengange.. Det er sgu ikke bare en dans på roser..

De ytre sig jo den anden vej, begge har ret til at ytre sig, for man står på hver sin side...

Anmeld

12. december 2013

Mother-love

lineog4 skriver:

Skal ikke kunne udtale mig for alle, men jeg er endnu ikke noget til jeg kan brokke mig over "små" ting med hensyn til børn - er da heldigvis nået der til i andre facetter af livet ellers ville det da være udholdeligt at rende rundt uden småbrok  Men nej brok over graviditet har jeg ikke kunne siden vi mistede, og heller ikke over manglende søvn osv - husker stadig med fryd hvordan jeg kunne med min store datter og nøj hvor gad jeg godt kunne igen.... Så nej alle når ikke til de kan brokke sig....

Jeg skrev jo også i starten af mit indlæg at der var få der gennemgik en nem graviditet. Men det er meget få jeg høre ikke brokke sig på et eller andet tidspunkt i sin graviditet.

Anmeld

13. december 2013

Mor til Majbørn

ette1987 skriver:

Man kan altid støde nogen.. Jeg negligere jo også dem det sidder med en kræft diagnose når jeg brokker mig over midlertidigt inkontinens og bækkenløsning. Og ja fra brok og til ikke at være taknemmelig. Der er dælme langt

jeg læste i øvrigt lige din blog - og kan slet ikk se at du rent faktisk 'brokker' dig - tværtimod synes jeg egentlig du beskriver det lidt humoristisk... Og ham gutten er da helt ved siden af i sin kommentar....

Anmeld

13. december 2013

ette1987

Mor til Majbørn skriver:

jeg læste i øvrigt lige din blog - og kan slet ikk se at du rent faktisk 'brokker' dig - tværtimod synes jeg egentlig du beskriver det lidt humoristisk... Og ham gutten er da helt ved siden af i sin kommentar....

Ja tror ikke helt han fangede meningen med den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.