Hvor kan man føle sig alene...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2009

Cris

Jeg er hjemme, men jeg er ikke syg, så det er noget helt anderledes... Det er syndt, at du har så meget ondt. Men efter fødsel skulle det være bedre ikke? I starten kan I heller ikke tage ud til mange stedder, men stille og rollig kan i være med på forskellige aktiviteter, besøge familien og vennerne og gå mange lange ture... Lige nu, hvis du kan ikke andet en ligge, så må du hellere ligge ned med en laptop og kæmpe mange bøger og 117 DVD... Og ring til dine venner og sige, at du gerne vil have nogle på besøg, NU!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2009

LineD

Cris skriver:

Jeg er hjemme, men jeg er ikke syg, så det er noget helt anderledes... Det er syndt, at du har så meget ondt. Men efter fødsel skulle det være bedre ikke? I starten kan I heller ikke tage ud til mange stedder, men stille og rollig kan i være med på forskellige aktiviteter, besøge familien og vennerne og gå mange lange ture... Lige nu, hvis du kan ikke andet en ligge, så må du hellere ligge ned med en laptop og kæmpe mange bøger og 117 DVD... Og ring til dine venner og sige, at du gerne vil have nogle på besøg, NU!  

Hehe jeg siger dig jeg har aldrig fået læst så mange bøger som jeg har de sidste 15 uger hehe, og aaaaalle de dvd'er, hurra for fladskærm i soveværelset

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.