Jeg kan virkelig godt tilslutte mig denne overskrift!!!
Jeg har ikke bækkenløsning eller andet - hvilket virkelig lyder forfærdeligt, især fordi der er så mega lang tid til det er ovre!
Jeg har "bare" kvalme 24-7. Jeg er så dårlig, at jeg har været sengeliggende i over 1 måned! At spise er en kamp og nogle dage er så slemme, at jeg ikke engang kan tage et bad!
Min forlovede ordner ALT herhjemme, og selvom han er tapper, så er han træt, kan jeg mærke. Jeg tuder hver og hveranden dag, fordi jeg føler mig nyttesløs og fordi jeg bare ikke KAN MERE!!! Jeg håber indeligt, at det er slut omkring 12. uge, for jeg vil bare så gerne have mit liv igen!
Vi skal holde min forlovedes fødselsdagsfest for hans familie på fredag, og jeg VIL bare være frisk! Lørdag har vi arrangeret en stor fest - men jeg aner ikke mine levende råd. for jeg har hverken lyst til at bage boller, eller at se andre mennesker drikke sig stive!!! (vi planlagde festen før vi vidste jeg ventede barn),
Så masser af suk og st'øn fra mig også - helt fortvivlet - men selvfølgelig dybt inde megt lykkelig gravid 
Julie 9+1
Anmeld