Hvor kan man føle sig alene...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2009

H+S Skjolgborg.

LineD skriver:

Hej Henriette!
Ja det er vores den første, og man gik jo inden graviditeten med en masse dejlige tanker om en stor børneflok, jeg skal være ærlig at sige den tanke er pt. forsvundet

Herhjemme er vi også ved at renovere lidt her og der, og man vil jo super gerne hjælpe.. men nej...

Her er jeg også slem til at bruge noget af tiden på at tænke hvordan pokker han nu skal komme til verden, da JM har måtte kontakte nogle ortopædkiruger i Århus, for at få lidt mere at vide om min ryg, men da det ikke er noget der som sådan bliver forsket meget i aner lægerne stadig ikke om jeg overhovedet kan føde selv, samt om ryggen overhovedet kan bære en højgravid mave...
Så kan man ikke undgå at blive lidt nedtrykt...

Men der er da også gode dage, hvor jeg får nydt en lille tur ved vandet med hundene, og nyder da også at mærke ham mosle derinde...

Men jeg tror jeg er slem til at lade det nagative få overhånd...

ja det negativ kan hurtigt tag over det positiv..
Kender jeg godt især fra da jeg vente min datter(2Barn)

Men kan må for gud skyld ikke lade det ende med af styrre en...

Lyder ikke godt med ryggen var de også bange for med min datter for jeg er jo kun 163 cm og 50-51 kg normal og tog lige 27 kg på med min datter.Tog kun 17 på med min søn.

Men jeg håber det går søde og du må føde selv..
Men mon ikke...

Jeg er mere spændt på om min lille kommer til verden her hjemme ville jeg så gerne igen som med min datter..
Men hvis ikke så er det jo vigtiger jeg er i godbehold.For den lille er de nu ikke bange for ikke skulle kunne klar den mere mig pga det sunke/hængen underliv af den kommer med helt ud og jeg så ender med af bløde vildt meget.Men  man kan køre på 10 min til sygehuse hvis man skal køre med 112..eller 15-20 min efter reglerne i bil  .
Jeg skal til af gå til fys men den gang en der har forstand på gravide med sunke/hængen underliv...

Blever spænden.....

Godt du har gode dage hved vande osv...

Men tro nu et sted sådan er det især af være gravid god og dårlig dage...
Lige meget hva....

her er det også lidt over alt vi er igang... men nu tro jeg snart vi kan se lysepå det er færdig - tilbyggeningen med to værelser...

Henriette 19+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2009

FruPudderkvast

Mælkebøttebarn skriver:

Da jeg var til samtale på jobcenteret for at evaluere hvordan det gik i praktik, sagde jeg at jeg havde ondt i ryggen (for det har jeg også, i den ene side), hvor hun så sagde, at hun synes jeg skulle få en sygemelding, og så læse nogle enkeltfag istedet, uden hun vidste det... Og jeg måtte ikke fortælle andre at hun havde rådet mig til at blive sygemeldt.. så dér ligger problemet hvertfald ikke...

Jeg er nok bare bange for hvad andre folk tænker.. at jeg er for svag, siden jeg ikke kan klare det

Sådan har jeg også følt! Men ved du hvad - der er sgu ikke nogen der takker dig for at komme på arbejde med smerter.. Det kan bare resultere i slem bækkenløsning, hvis man ikke lytter til sin krop..

Folk kan sgu tænke hvad de vil - de er ikke i min krop og de mærker ikke hvordan det er at skulle tænke over hver en bevægelse man gør!

Så tænk på dig selv og ikke alle andre!!

Anmeld

28. juli 2009

LineD

Saped90 skriver:

Ja, jeg har også dårlige perioder og mindre dårlige  Men der går ikke en time uden jeg går og ømmer mig.. Godt der ikke er nogen der kan se hvor ynkelig man er!

Kommunerne er desværre meget påpasselige med deres penge og kontanthjælpsmodtagere.. Har selv været på kontant hjælp i et par måneder og jeg synes godt nok at de kan være lidt stride..

Ja hehe... når man går herhjemme og pylre over at skulle gå helt ud på wc, og hvordan dælen kommer man nu også op derfra igen

Jeg kunne godt forestille mig kommunen kan være tung at danse med, men heldigvis er det da lægen der har det sidste ord.. (Eller hvad? Ved ikke om kommunen må lave indvendinger)

Anmeld

28. juli 2009

Smukkert

LineD skriver:

Ja hehe... når man går herhjemme og pylre over at skulle gå helt ud på wc, og hvordan dælen kommer man nu også op derfra igen

Jeg kunne godt forestille mig kommunen kan være tung at danse med, men heldigvis er det da lægen der har det sidste ord.. (Eller hvad? Ved ikke om kommunen må lave indvendinger)

Nej det er lægen ord..

Men jeg kan altså godt have timer hvor jeg ikke har ondt.. Så jeg tror ikke jeg har bækkenløsning ligesom jer.. mit kommer og går.

Anmeld

28. juli 2009

FruPudderkvast

LineD skriver:

Haha, præcis..

Hmm, jeg tror da at det er lægen der har det sidste ord omkring en sygemelding, men som jeg skrev før, så ved jeg faktisk ikke 100 % hvordan det fungerer når man er i aktivering..

Anmeld

28. juli 2009

FruPudderkvast

Mælkebøttebarn skriver:

Nej det er lægen ord..

Men jeg kan altså godt have timer hvor jeg ikke har ondt.. Så jeg tror ikke jeg har bækkenløsning ligesom jer.. mit kommer og går.

Når du siger at smerterne kommer og går - betyder det så at der kan gå flere timer eller dage imellem smerterne? Eller hvordan?

Anmeld

28. juli 2009

Smukkert

Saped90 skriver:

Når du siger at smerterne kommer og går - betyder det så at der kan gå flere timer eller dage imellem smerterne? Eller hvordan?

Der kan gå dage imellem, men de sidste 3 dage har det været hver dag.. Og idag har jeg fri, så det gør ikke ondt nu..

Anmeld

28. juli 2009

FruPudderkvast

Mælkebøttebarn skriver:

Der kan gå dage imellem, men de sidste 3 dage har det været hver dag.. Og idag har jeg fri, så det gør ikke ondt nu..

Ja, så kan det godt være at du er så heldig at det bare er bækkensmerter  Men tag en snak med din læge og hør hvad han/hun synes at du skal gøre..

Anmeld

28. juli 2009

baby2010

Jeg kan virkelig godt tilslutte mig denne overskrift!!!

Jeg har ikke bækkenløsning eller andet - hvilket virkelig lyder forfærdeligt, især fordi der er så mega lang tid til det er ovre!

Jeg har "bare" kvalme 24-7. Jeg er så dårlig, at jeg har været sengeliggende i over 1 måned! At spise er en kamp og nogle dage er så slemme, at jeg ikke engang kan tage et bad!
Min forlovede ordner ALT herhjemme, og selvom han er tapper, så er han træt, kan jeg mærke. Jeg tuder hver og hveranden dag, fordi jeg føler mig nyttesløs og fordi jeg bare ikke KAN MERE!!! Jeg håber indeligt, at det er slut omkring 12. uge, for jeg vil bare så gerne have mit liv igen!
Vi skal holde min  forlovedes fødselsdagsfest for hans familie på fredag, og jeg VIL bare være frisk! Lørdag har vi arrangeret en stor fest - men jeg aner ikke mine levende råd. for jeg  har hverken lyst til at bage boller, eller at se andre mennesker drikke sig stive!!! (vi planlagde festen før vi vidste jeg ventede barn),

Så masser af suk og st'øn fra mig også - helt fortvivlet - men selvfølgelig dybt inde megt lykkelig gravid

Julie 9+1

Anmeld

28. juli 2009

MyBaby

ÅH SØDE!

Hvor er det bare træls for dig! Jeg føler SÅ meget med dig...

Og jeg håber så meget, at jeg ikke skal igennem det samme som dig - det bliver godt for dig, når det er overstået og du kan begynde at nyde det igen!

Stort kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.