Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Sandratoft skriver: Fik i udbetalt jeres SU lån? Jeg har nemlig ikke fået mit
Fik i udbetalt jeres SU lån? Jeg har nemlig ikke fået mit
Jep, jeg har fået mit.
Jeg var inde og godkende min nye låneplan her omkring den 13-16 December, hvilket er ca sidste frist på mit uddannelsessted.. Mener jeg
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Meilby skriver: Havde glemt at få det gjordt - så har først gjordt det for et par dage siden.. Nogen der ved hvor langtid der går før pengene går ind? Su'en kom som ventet og først der gik det op for mig jeg havde glemt at godkende lånet
Havde glemt at få det gjordt - så har først gjordt det for et par dage siden.. Nogen der ved hvor langtid der går før pengene går ind? Su'en kom som ventet og først der gik det op for mig jeg havde glemt at godkende lånet
Monski skriver: Jeg godkendte først min låneplan D. 19 december, for jeg havde helt glemt det, og mine fik jeg til tiden selvom jeg jo godkendte for sent, så mon ikke der kun går nogle dage, maks en uge
Jeg godkendte først min låneplan D. 19 december, for jeg havde helt glemt det, og mine fik jeg til tiden selvom jeg jo godkendte for sent, så mon ikke der kun går nogle dage, maks en uge
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128