Husk at godkende SU-lån for 2014

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.460 visninger
24 svar
13 synes godt om
11. december 2013

kesuh

Jeg aner ikke om de har lavet tingene om, men jeg har ihvertfald skulle ind og godkende min nye låneplan igen for SU-lån for 2014

Just a little reminder til folket 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2013

LilleSmølf

God reminder! Det havde jeg sgu da glemt alt om

Anmeld

11. december 2013

Pcokate

kesuh skriver:

Jeg aner ikke om de har lavet tingene om, men jeg har ihvertfald skulle ind og godkende min nye låneplan igen for SU-lån for 2014

Tak!

Anmeld

11. december 2013

Krussedulle

kesuh skriver:

Tak!

Det havde jeg glemt alt om!!

Anmeld

11. december 2013

Isabella_mor

kesuh skriver:

Tusind tak  

Anmeld

11. december 2013

SanJose

Hvorfor skal man egentlig det?

Anmeld

16. december 2013

kesuh

SanJose skriver:

Hvorfor skal man egentlig det?

Hvis du har SU-lån og ønsker at bevare dit SU-lån til næste år, så skal du gøre det.

Jeg kunne tænke mig det er en form for sikkerhed både for systemet og dig selv, at du skal gøre det en gang for hvert år for en ny plan.

Hvis man nu glemmer det, så kunne de jo bare lade pengene trille ind på din konto og hvis du ikke tænker videre over det og tænker "yaaay flere penge end jeg plejer" og bruger løs... Så får du et rigtig grimt chok efterfølgende 

Anmeld

31. december 2013

Sandratoft

kesuh skriver:

Fik i udbetalt jeres SU lån? Jeg har nemlig ikke fået mit 

Anmeld

1. januar 2014

Fuglemor

Lille ekstra spørgsmål. Hvis man nu sidste år fik su lån. Og man så stoppede på uddannelse om sommeren. Hvornår begynder man at betale lånet tilbage?

jeg mente det var til januar men min veninde har ikke fået noget Giro kort fra økonomistyrelsen.

Anmeld

1. januar 2014

Muhmi

Fuglemor skriver:

Lille ekstra spørgsmål. Hvis man nu sidste år fik su lån. Og man så stoppede på uddannelse om sommeren. Hvornår begynder man at betale lånet tilbage?

jeg mente det var til januar men min veninde har ikke fået noget Giro kort fra økonomistyrelsen.

Det er noget med 3 år efter endt uddannelse, så vidt jeg husker? Men er IKKE sikker, men mener jeg fik det at vide engang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.