Husk at godkende SU-lån for 2014

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. januar 2014

BellaCiinea

kesuh skriver:

Jeg aner ikke om de har lavet tingene om, men jeg har ihvertfald skulle ind og godkende min nye låneplan igen for SU-lån for 2014

Just a little reminder til folket 

Er gjort den 5. december. Der havde vi på skolen fået af vide at vi skulle gøre det for at det kunne nå at gå igennem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2014

Lullaby

Fuglemor skriver:

Lille ekstra spørgsmål. Hvis man nu sidste år fik su lån. Og man så stoppede på uddannelse om sommeren. Hvornår begynder man at betale lånet tilbage?

jeg mente det var til januar men min veninde har ikke fået noget Giro kort fra økonomistyrelsen.

Året efter endt uddannelse. Hun får først girokortet året efter. 

Anmeld

1. januar 2014

Fuglemor

Muhmi skriver:

Det er noget med 3 år efter endt uddannelse, så vidt jeg husker? Men er IKKE sikker, men mener jeg fik det at vide engang

Det har jeg aldrig hørt. Men det kan da godt ske reglerne er sådan. Mene r da bare med hvis økonomien er til det at få det ud af verden. For der kommer renter på

Anmeld

1. januar 2014

Fuglemor

Lullaby skriver:

Året efter endt uddannelse. Hun får først girokortet året efter. 

Vil det sige januar eller først til sommer? 

Anmeld

1. januar 2014

Lullaby

Fuglemor skriver:

Vil det sige januar eller først til sommer? 

Januar efter igen. Altså hvis hun blev færdig sommer 13, skal hun betale januar 15. 

Anmeld

1. januar 2014

Fuglemor

Lullaby skriver:

Januar efter igen. Altså hvis hun blev færdig sommer 13, skal hun betale januar 15. 

Hold da op det var længe. Men den besked giver jeg videre. Takker for hjælpen. Så giver det også mening at der ikke er kommet Giro kort

Anmeld

1. januar 2014

ms86

Fuglemor skriver:

Lille ekstra spørgsmål. Hvis man nu sidste år fik su lån. Og man så stoppede på uddannelse om sommeren. Hvornår begynder man at betale lånet tilbage?

jeg mente det var til januar men min veninde har ikke fået noget Giro kort fra økonomistyrelsen.

Jeg mener at det først er til januar næste år.. Mener at man har året ud + et år før man skal begynde tilbagebetalingen.. Men er ikke 100% sikker!

Anmeld

1. januar 2014

Lullaby

Fuglemor skriver:

Hold da op det var længe. Men den besked giver jeg videre. Takker for hjælpen. Så giver det også mening at der ikke er kommet Giro kort

Ja og så kan hun udskyde det 2 år efterfølgende.

Anmeld

1. januar 2014

Fuglemor

Lullaby skriver:

Ja og så kan hun udskyde det 2 år efterfølgende.

Det var da smart. Men der løber da renter på i mens?

Anmeld

1. januar 2014

mpr

Fuglemor skriver:

Før hen var det efter 3 år men nu er det efter 2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.