Nf - hvornår skal I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2013

Rødhætte

Savvy skriver:

Der røg tålmodighed desværre - de sender mig til Nf på hjørring sygehus den 6. Januar hvor jeg er 14+0 hvor er jeg træt af det hun sagde jeg skulle prøve aalborg sygehus om de har en tidligere tid end den 6. Januar - men jeg skulle vlre heldig story of my life

Det synes jeg virkelig er for dårligt! De skal tilbyde en scanning senest 13+4..

Håber virkelig du kan få en tid før på et andet sygehus

Ellers ville jeg købe mig til en hvis jeg var dig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2013

Savvy

Min mor mener jeg "dyrker" min graviditet for meget og skal slappe af - men hun skal slet ikke begynde, for hun har aldrig haft problemer med at blive gravid og nu hvor det er lykkedes for os, så skal hun tie stille.. (sorry lige et lille surt opstød)

min mand var heldigvis indstillet på det samme som jeg, først aalborg og dernæst århus, hvis de ikke vil så betaler vi os fra det.

for os er det vigtigste at se der er liv i maven

her til aften fortalte min mand han gerne vil have en lille pige

Anmeld

15. december 2013

Enitst86

Nu har jeg så fået besked om NF og det bliver nytårsaften (31.12) Så der kommer ikke et scanningsbillede med i julegaverne, men skidt pyt

Anmeld

15. december 2013

Savvy

Enitst86 skriver:

Nu har jeg så fået besked om NF og det bliver nytårsaften (31.12) Så der kommer ikke et scanningsbillede med i julegaverne, men skidt pyt

Men du får et dejligt svar at starte det nye år på

Anmeld

17. december 2013

PB2013

Rødhætte skriver:

Bliver så glad når du fortælle at din mand også har en "farvorit".. Min mand har aldrig ydret ønske om et bestemt køn, men nu hvor jeg er gravid har han flere gange nævnt det samme køn.

Synes da det kunne være lidt sjovt hvis du selv kunne spotte kønnet til en scanning

Tror der er mange som har en lille favorit.. det vigtigste er selvfølgelig et sundt barn men synes også det er okay at tænke over andre ting..

Ja, håber også at når vi ska øve os på at scanne at vi kan bruge min mave, man vil jo gerne se den bette så mange gange så muligt..

Anmeld

23. december 2013

DianaM

Nu er det et par dage siden nogen har skrevet, men vil da alligevel melde mig med.

Jeg skal til NF den 7. Januar, hvor jeg vil være 13+2. Havde håbet at komme til inden jeg sku starte på arbejde igen den 6. Men sådan sku det ik være.

Det er vores 3. Barn og vi fik kønnet at vide ved de to første og vil det helt sikkert også denne gang. Vi har en af hver og jeg glæder mig til  at kunne sortere i alt det meget tøj vi har liggende/stående.

Anmeld

24. december 2013

SabinaMortensen

Vi skal til NF d. 3 januar 

Var til scanning igår, hvor jeg blev sat to dage frem, så er nu 11+2..

De kommende bedsteforældre ved intet endnu - de får det i julegave! 

Anmeld

24. december 2013

Rødhætte

SabinaMortensen skriver:

Vi skal til NF d. 3 januar 

Var til scanning igår, hvor jeg blev sat to dage frem, så er nu 11+2..

De kommende bedsteforældre ved intet endnu - de får det i julegave! 

Uha du må glæde dig til i aften

Anmeld

27. december 2013

Rødhætte

Lille update

Har i dag været til NF og alt så ud som det skulle! Så dejlig en følelse 

Anmeld

28. december 2013

Loan

Hold nu op 5 dage er lang tid! Synes ikke at kunne vente længere på NF... Lad det nu blive d. 2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.