Nf - hvornår skal I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2013

MMOGM

Rødhætte skriver:

Snyd! Vil også inden juleaften 

Hihi ja det er rigtig rart at det er inden jul 

Vil være 12+6 d. 23 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2013

Savvy

Rødhætte skriver:

Jeg kender det alt for godt med de bekymringer. Jeg har set hjerteblink i uge 8, men tænker også tit på om der overhoved er noget levende derinde. Min mave er ikke vokset ret meget og den er heller ikke hård, dog har jeg masser af kvalme og andre ubehagelige symptomer. Men man kan jo godt have masser af hormoner i kroppen selvom der måske ikke er liv. Min mand synes jeg er meget negativ at høre på, så prøver ikke at lade mig påvirke. 

Måske vi 2 skulle vælge at tror på at vi bærer på et lille vidunder med masser af liv

Nu hvor du har været i behandling har du så ikke været til ekstra scanninger?

Jo det synes jeg også vi skal håbe og forvente

min mand synes også jeg har mindre lunte end normalt.

jeg så hjerteblink i uge 7 for at afslutte forløbet derude ig er nu gået over til at værende alm. Gravid så jeg venter på Nf - så kigger utålmodigt i postkassen - gudskelov for jeg arbejder sent og har en times kørsel hjem så går tiden og hurtigere

når i kommer så langt, vil i så have barnets køn af vide?

Anmeld

12. december 2013

Rødhætte

Savvy skriver:

Jo det synes jeg også vi skal håbe og forvente

min mand synes også jeg har mindre lunte end normalt.

jeg så hjerteblink i uge 7 for at afslutte forløbet derude ig er nu gået over til at værende alm. Gravid så jeg venter på Nf - så kigger utålmodigt i postkassen - gudskelov for jeg arbejder sent og har en times kørsel hjem så går tiden og hurtigere

når i kommer så langt, vil i så have barnets køn af vide?

Du lyder til at være god til at lade være med at tænke for meget over det - det tror jeg er sundt  

Ang at få kønnet at vide er vi meget i tvivl. Jeg kan mærke på min mand at han har et "favorit" køn (nu skal det ikke misforståes, for jeg ved han vil blive glad lige meget hvilke køn). Så tror måske vi vælge at få det at vide.. Det er også lidt mere praktisk her anden gang .

Hvad med jer?

Anmeld

13. december 2013

PB2013

Vi har også besluttet os får at få kønnet at vide af flere årsager.. Min kæreste har som du også siger lidt et favorit køn, og vil gerne have tid til at "omstille" sig til hvilket køn det er.. Desuden er jeg næsten færdig med lægeuddannelsen, hvor vi her i foråret skal på bl.a. skal være med til ultralyds scanningen og tænker at jeg så selv kommer til at ku se kønnet og vil hellere dele den overraskelse med min kæreste før jeg selv kan se det..

Anmeld

13. december 2013

Savvy

Nu når det er vores første gang er vi begge enige om vi ikke vil have kønnet af vide. 

Netop pga. økonomi og fordi det er en stor overraskelse når vi kommer så langt  

jeg skifter tit i mellem hvilket køn er min favorit, for hvis jeg ser en sød pige ting så vil jeg ønske mig en pige og når jeg ser en sød drenge ting så vil jeg en dreng. Min mand er helt rolig han ønsker sig bare en rask baby, han er SÅ hjælpsom

Anmeld

13. december 2013

Savvy

Der røg tålmodighed desværre - de sender mig til Nf på hjørring sygehus den 6. Januar hvor jeg er 14+0 hvor er jeg træt af det hun sagde jeg skulle prøve aalborg sygehus om de har en tidligere tid end den 6. Januar - men jeg skulle vlre heldig story of my life

Anmeld

14. december 2013

Enitst86

Jeg har endnu ikke fået nogen tid til NF og er 10+4 i dag... Håber som mange andre at det bliver inden jul men ligesom vi tit sagde ang. det at blive gravid : "Det sker når det sker"

Anmeld

14. december 2013

Loan

Savvy skriver:

Det bliver spændende om der er flere i maven men der er godt nok lang tid til 2. Januar når man glæder sig - jeg ligner på ingen måde en der er gravid men kan ikk passe mine busker mere :/ 

Åh ja, ventetiden er ulidelig! Men har heldigvis min store dreng til at aflede opmærksomheden, og trætheden som slår benene væk så snart han er puttet så der er slet ikke tid til at tænke over det hehe

Anmeld

14. december 2013

Rødhætte

PB2013 skriver:

Vi har også besluttet os får at få kønnet at vide af flere årsager.. Min kæreste har som du også siger lidt et favorit køn, og vil gerne have tid til at "omstille" sig til hvilket køn det er.. Desuden er jeg næsten færdig med lægeuddannelsen, hvor vi her i foråret skal på bl.a. skal være med til ultralyds scanningen og tænker at jeg så selv kommer til at ku se kønnet og vil hellere dele den overraskelse med min kæreste før jeg selv kan se det..

Bliver så glad når du fortælle at din mand også har en "farvorit".. Min mand har aldrig ydret ønske om et bestemt køn, men nu hvor jeg er gravid har han flere gange nævnt det samme køn.

Synes da det kunne være lidt sjovt hvis du selv kunne spotte kønnet til en scanning

Anmeld

14. december 2013

Rødhætte

Savvy skriver:

Nu når det er vores første gang er vi begge enige om vi ikke vil have kønnet af vide. 

Netop pga. økonomi og fordi det er en stor overraskelse når vi kommer så langt  

jeg skifter tit i mellem hvilket køn er min favorit, for hvis jeg ser en sød pige ting så vil jeg ønske mig en pige og når jeg ser en sød drenge ting så vil jeg en dreng. Min mand er helt rolig han ønsker sig bare en rask baby, han er SÅ hjælpsom

Jeg synes også at det var sjovt at gå i uvisheden første gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.