Update på jeg tror jeg er ved at miste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. december 2013

Lotus86

Altså det virker utroligt at du skulle kunne lave SÅ bragende en test hvis du er ved at miste, normalt vil stregen jo blive mere og mere utydelig. Kan godt forstå du er helt rundforvirret. Håber inderligt at det bare er en lille drillenisse der er længe om at vise sig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2013

Soleil

Ja ikk?! Og det hele startede jo som sagt allerede i torsdags og der var testen ikke nær så positiv! Ved jo godt at man kan teste positiv op til 6 uger efter man har mistet, men stadig...

Det bliver ihvertfald spændene med den blodprøve i morgen og håber også at det er en lille drille nisse der gemmer sig derine

Anmeld

10. december 2013

esioul

Soleil skriver:

Ja ikk?! Og det hele startede jo som sagt allerede i torsdags og der var testen ikke nær så positiv! Ved jo godt at man kan teste positiv op til 6 uger efter man har mistet, men stadig...

Det bliver ihvertfald spændene med den blodprøve i morgen og håber også at det er en lille drille nisse der gemmer sig derine

De kunne ikke se noget udenfor livmoderen på skanningen?

xxx for alt er som det skal være

Anmeld

10. december 2013

CroQuis

Årh din stakkel.. 

Kender udmærket følelsen.. 

Inden jeg blev gravid med hvalpen her, var jeg også gravid udenfor livmoderen 

Anmeld

10. december 2013

Tulipan

Masser af knus herfra!
Har selv stået med uvisheden og HCG-prøverne… Håber virkelig for dig at det er en drillenisse, og hvis ikke, håber jeg du får et let forløb

Anmeld

10. december 2013

Soleil

Altså de kunne ane noget udenfor livmoderen, men det virkede mere som om de greb efter halmstrå idet de ikke kunne se noget inde i livmoderen

Lægen og sygeplejersken stod og snakkede imens jeg tog tøj på efter scanningen og da kunne jeg høre at sygeplejersken sagde at hun MÅSKE kunne se en begyndene blommesæk, men lægen sagde at det var vidst for optimistisk sagt.

Det var tydeligvis ikke noget jeg skulle høre, så jeg slog det egentlig lidt hen, men begynder efterhånden at tænke på om hun har ret...

Tja, som sagt jeg ved NADA! Men i er så søde og ved godt at i ikke kan svare på om den er der eller ikke, men det er bare så rart at skrive om...Så tusind tak for alle jeres indlæg

Anmeld

10. december 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Soleil skriver:

Hvor er det forfærdeligt at høre at du havde en sa i uge 17! Sikke en grim oplevelse

Jeg har taget en test i dag, med urin der kun var en halv time gammel siden sidste toilet besøg og den bliver mere og mere positiv. Tog en for 2 dage siden sidst!

Arhg hvor jeg da bare ønsker at jeg bare ikke er så langt henne endnu, selvom det virker usandsynligt da jeg jo har kunne teste positiv i godt 14 dage

Jeg ender sgu med at blive skør af det her

Ja det var ikke rart.
Dine teste vil blive ved med at vise positiv noget tid efter. Jeg blev rådet til ikke at tage flere tests da de ikke kan bruges til noget. Men forstår godt behovet for at gøre det.

Anmeld

10. december 2013

CH2012

Soleil skriver:

Altså de kunne ane noget udenfor livmoderen, men det virkede mere som om de greb efter halmstrå idet de ikke kunne se noget inde i livmoderen

Lægen og sygeplejersken stod og snakkede imens jeg tog tøj på efter scanningen og da kunne jeg høre at sygeplejersken sagde at hun MÅSKE kunne se en begyndene blommesæk, men lægen sagde at det var vidst for optimistisk sagt.

Det var tydeligvis ikke noget jeg skulle høre, så jeg slog det egentlig lidt hen, men begynder efterhånden at tænke på om hun har ret...

Tja, som sagt jeg ved NADA! Men i er så søde og ved godt at i ikke kan svare på om den er der eller ikke, men det er bare så rart at skrive om...Så tusind tak for alle jeres indlæg

Jeg håber alt det bedste for dig - ved hvor hårdt det er, ikk at vide om man er købt eller solgt... Det er rædselsfuldt. Håber på en god opdatering imorgen...  

Anmeld

10. december 2013

M&N

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.